Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 16658
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵ | ارسال توسط :

باید از مردم عذرخواهی کنیم/ تصمیمات در شورای شهر بر اساس لجاجت گرفته می شود

شوشترخبر| عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: باید به خاطر شرایط موجود در یک سال گذشته از مردم عذرخواهی کنیم، تصمیمات در شورای شهر با لجاجت و نادیده گرفتن اقلیت اتخاذ می‌شود.

باید از مردم عذرخواهی کنیم/ تصمیمات در شورای شهر بر اساس لجاجت گرفته می شود

شوشترخبر| عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: باید به خاطر شرایط موجود در یک سال گذشته از مردم عذرخواهی کنیم، تصمیمات در شورای شهر با لجاجت و نادیده گرفتن اقلیت اتخاذ می‌شود.

به گزارش شوشترخبر از جلسه شورای اسلامی شهر، محمد حافطی‌زاده در جلسه عصر امروز شورای اسلامی شهر اظهار داشت: واقعا در شرایط کنونی اصلا کار به چگونگی ورود به شورای شهر پس از انتخابات و مشروعیت و عدم مشورعیت از سوی مردم ندارم، ولی باید بدانیم چه بخواهیم و چه نخواهیم تصمیات شورای شهر چه برگرفته از یک اکثریت چهارنفره باشد چه هفت نفر پای همه شورای شهر نوشته می‌شود.

وی تاکید کرد: واقعا چه‌کسی باید پاسخگوی شرایط کنونی شهر باشد، اکثریتی که با لجاجت بر رای خود اقلیتی را نادیده گرفت یا همه شورای شهر؟ باید از مردم عذرخواهی کنیم که در شرایط کنونی هستیم، واقعا وضع موجود تاسفبار و غیرقابل دفاع است.

وی افزود: تصمیمات در شورای اسلامی شهر بر اساس لجاجت اتخاذ می‌شود در این زمینه مصادیقی وجود دارد، انتخاب عمانی، انتخاب سرپرست، انتخاب هیات رئیسه و انتخاب فتحی، باید در نظر داشت که در خوش بینانه‌ترین حالت اگر لجاجتی در کار نباشد پس حتما نادانی است.

حافظی‌زاده گفت: برای انتخاب عمانی التماس کردم، خواهش کردم فقط گریه نکردم که بابت امضای پای انتخاب وی مسئول هستید ولی واقعا کسی فکر نکرد که حرف های حافطی منطقی است یا خیر؟ ای کاش روزی بیاید که دست روی قرآن بگذاریم و قسم بخوریم امیدوارم که به سمت شورایی برویم که بر اساس اعتماد به یک نفر اختیار را به دستش ندهیم.

وی گفت: در بحث انتخاب دکتر فتحی قرار بود استعلام گرفته شود و در بازه زمانی کوتاهی پاسخ دریافت شود، در حوزه بررسی اگر قدری مجکمتر عمل می‌شد مدیریت میانی ایشان نیز تائید نمی‌شد، از ردصلاحیت ایشان خوشحال نیستم بلکه بسیار ناراحتم ولی بدانید اگر ایشان شهردار می‌شد هم دچار مشکل می‌شدیم.

وی تاکید کرد: در ماه‌های گذشته برای سامان‌دهی نیروی انسانی شهرداری شوشتر نامه شخصی، و سه نفره به رئیس شورای اسلامی تحویل داده‌ایم اگر توجه نشود قطعا پیگیری‌ها را ادامه خواهیم داد و آن زمان اگر شورای شهر دچار چالش شود کسی ابراز گلایه نکند.

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: کسی باید شهردار شوشتر شود که رویمان باشد مطرح کنیم پس از یک سال و نیم وی را برای اداره شهر انتخاب کرده‌ایم، زمانی که خواستید اسکندری را عزل کنید گفتم کسی را پیدا کنید که در تراز وی باشد حداقل کف‌توانمندی‌های وی را داشته باشد.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.