Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 14444
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 29 مارس 2021 - 11:03 | ارسال توسط :

افزایش ۶ تا هفت درجه‌ای دمای هوای خوزستان تاپایان هفته جاری

شوشترخبر| مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: روند افزایش دما به میزان ۶ تا هفت درجه از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری در سطح استان مورد انتظار است. محمد سبزه زاری روز دوشنبه درخصوص آخرین وضعیت آب و هوایی خوزستان اظهارداشت: در بررسی نقشه‌های پیش یابی تا روز سه‌شنبه جو پایداری بر روی استان حاکم […]

افزایش ۶ تا هفت درجه‌ای دمای هوای خوزستان تاپایان هفته جاری

شوشترخبر| مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: روند افزایش دما به میزان ۶ تا هفت درجه از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری در سطح استان مورد انتظار است.

محمد سبزه زاری روز دوشنبه درخصوص آخرین وضعیت آب و هوایی خوزستان اظهارداشت: در بررسی نقشه‌های پیش یابی تا روز سه‌شنبه جو پایداری بر روی استان حاکم است.

وی افزود: امروز نیز وزش باد متوسط تا شدید در نواحی مرکزی، غربی و جنوبی برای ساعاتی پیش بینی می‌شود که در جنوب غرب استان برای ساعاتی احتمال وقوع گرد و غبار وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: جو استان از ظهر سه شنبه تا اواسط جمعه تحت تاثیر ناپایداری‌، ابرناکی، وزش باد گاه شدید و بارش‌های اغلب پراکنده و موقتی در برخی نواحی خواهد بود.

وی افزود: حداکثر دمای استان در شهرستان امیدیه با ۲۶.۴ و حداقل دما در شهرستان های دزفول و گتوند با ۵.۸ گزارش شده است؛ دمای هوای اهواز نیز حداقل ۱۱.۸ و حداکثر ۲۴.۶ پیش بینی می‌شود.

پیش از این نیز روز یکشنبه اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به وقوع پدیده گرد و غبار از اواسط روز چهارشنبه تا اواخر روز پنجشنبه هفته جاری در بیشتر مناطق استان هشدار نارنجی صادر کرده بود.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.