Wednesday, 17 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 9 شوال 1445
شناسه خبر : 15335
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۴۷ | ارسال توسط :

آموزش حضوری در حد گمانه‌زنی است

خوزنامه| مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نحوه بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی پیش رو همچنان در حال گمانه‌زنی به سر می‌برد و ستاد ملی مقابله با کرونا تا بدین لحظه تصمیمی مبنی بر چگونگی بازگشایی مدارس به صورت کتبی به ما اعلام نکرده است. محمد اعتدادی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره […]

آموزش حضوری در حد گمانه‌زنی است

خوزنامه| مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: نحوه بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی پیش رو همچنان در حال گمانه‌زنی به سر می‌برد و ستاد ملی مقابله با کرونا تا بدین لحظه تصمیمی مبنی بر چگونگی بازگشایی مدارس به صورت کتبی به ما اعلام نکرده است.

محمد اعتدادی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار داشت: در آستانه مهرماه و بازگشایی مدارس قرار داریم و برگزاری مدارس به صورت حضوری و یا مجازی است. در آموزش و پرورش استان اصفهان و در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ حدود ۹۲۰ هزار دانش‌آموز از دوره پیش‌دبستانی تا پایه دوازدهم مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی ادامه داد: حدود ۳۵ هزار کلاس درس در بیش از ۵ هزار مدرسه برای حضور دانش‌آموزان استان اصفهان مهیا شده و این در حالی است که تمهیدات لازم بهداشتی ابلاغ شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی برای سال تحصیلی نیز به صورت کامل برای تمامی کلاس‌های درس انجام شده و تمامی کلاس‌ها آماده بازگشایی برای سال تحصیلی پیش‌رو هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: همکاران من در سراسر استان کلیه اقدامات فوق را در قالب پروژه مهر در حال اجرا و آماده‌سازی هستند که مهم‌ترین هدف این پروژه نیز برنامه‌ریزی و فراهم کردن زمینه مناسب برای بازگشایی هرچه مطلوب مدارس است. همانگونه که مطلع هستید بازگشایی مدارس یکی از رویدادهای مهم برای جامعه به شمار می‌رود.

وی افزود: امید است که در برنامه پروژه مهر و با اجرای مطلوب این رویداد، شناسایی موانع و نقاط ضعف پیش رو و همچنین برطرف کردن کمبودها و تقویت نقاط قوت بتوانیم مدرسه‌ای شاداب و مهری بانشاط و ماندگار را برای دانش‌آموزان رقم بزنیم. همکاران من در این روزها زمان زیادی را می‌گذارند تا با بهره‌گیری از نیروی انسانی، فضای آموزشی، شادابی مدارس، تجهیزات و امکانات، مدارس را در جهت بازگشایی آماده‌سازی کنند.

اعتدادی پیرامون چگونگی بازگشایی مدارس تصریح کرد: نحوه بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی پیش رو همچنان در حال گمانه‌زنی به سر می‌برد و ستاد ملی مقابله با کرونا تا بدین لحظه تصمیمی مبنی بر چگونگی بازگشایی مدارس به صورت کتبی به ما اعلام نکرده است. به هر حال اداره کل آموزش و پرورش استان و همکاران من برای بازگشایی مدارس چه در فضای مجازی و چه در فضای فیزیکی مدارس آمادگی لازم را در بر دارند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فرهنگیان امروز دوز دوم واکسن خود را دریافت می‌کنند، امید است شرایط به گونه‌ای پیش برود که واکسیناسیون شامل حال دانش‌آموزان نیز شود تا بدین وسیله بتوانیم شاهد بازگشایی مدارس به صورت حضوری باشیم. بازگشایی مدارس تحول بسیار خوبی در جامعه ایجاد می‌کند و امید است که این خواسته، خواسته تمامی والدین و دانش‌آموزان نیز باشد.

نویسنده : سردبير | منبع خبر : تسنیم
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.