Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 15365
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۲۶ | ارسال توسط :

کتب درسی تنها در مدارس توزیع می‌شود

شوشترخبر| مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۹۶ درصد دانش‌آموزان خوزستانی در سامانه ثبت کتب درسی، گفت: توزیع کتاب‌های درسی در مدارس صورت می‌گیرد و در بخش خصوصی در سطح استان هیچ گونه توزیعی نداریم. کوروش مودت اظهار کرد: از بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی، تاکنون […]

کتب درسی تنها در مدارس توزیع می‌شود

شوشترخبر| مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۹۶ درصد دانش‌آموزان خوزستانی در سامانه ثبت کتب درسی، گفت: توزیع کتاب‌های درسی در مدارس صورت می‌گیرد و در بخش خصوصی در سطح استان هیچ گونه توزیعی نداریم.


کوروش مودت اظهار کرد: از بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی، تاکنون بیش از ۹۶ درصد برای دریافت کتب درسی ثبت‌نام کرده‌اند. همه کتب درسی، پس از اتمام ثبت‌نام دانش‌آموزان و البته پیش از آغاز مهرماه بین دانش‌آموزان توزیع خواهند شد.

وی افزود: کتاب‌های رسیده به استان، از روز گذشته (۲۱ شهریور) بین مناطق توزیع و در اختیار مدیران مدارس قرار داده شدند. مدیران مدارس براساس زمان‌بندی معین، برای توزیع کتب درسی به اولیا اطلاع خواهند داد تا پروتکل‌های بهداشتی رعایت و از تراکم جمعیت اولیا و دانش‌آموزان جلوگیری شود.

مودت بیان کرد: دانش‌آموزانی که تاکنون برای دریافت کتب درسی ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت کتب درسی به نشانی https://www.irtextbook.ir/ درخواست خود را ثبت کنند. شرط ثبت‌نام در سامانه دریافت کتب درسی، کامل بودن ثبت‌نام در مدارس است. توزیع کتاب‌های درسی در مدارس صورت می‌گیرد و در بخش خصوصی در سطح استان هیچ گونه توزیعی نداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان با اشاره به وضعیت مناسب ثبت‌نام دانش‌آموزان خوزستانی در سامانه ثبت کتب درسی، گفت: ثبت‌نام در سامانه دریافت کتب درسی تا ۳۱ شهریور تمدید شد و دانش‌آموزان فرصت دارند تا این تاریخ نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : ایسنا
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.