Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19268
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۳ | ارسال توسط :

کاهش ۸۰ درصدی آبگرفتگی معابر در بارندگی امروز

شوشترخبر| سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر از کاهش ۸۰ درصدی آبگرفتگی معابر شهری در بارندگی امروز خبر داد و گفت: رصد، پایش و حضور به موقع در صحنه باعث کاهش آبگرفتگی‌ها در معابر شهری شده است. سیدحسین محمدنژاد در گفت و گویی اختصاصی با شوشترخبر اظهار داشت: با رصد و پایش نقاط دچار مشکل […]

کاهش ۸۰ درصدی آبگرفتگی معابر در بارندگی امروز

شوشترخبر| سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شوشتر از کاهش ۸۰ درصدی آبگرفتگی معابر شهری در بارندگی امروز خبر داد و گفت: رصد، پایش و حضور به موقع در صحنه باعث کاهش آبگرفتگی‌ها در معابر شهری شده است.

سیدحسین محمدنژاد در گفت و گویی اختصاصی با شوشترخبر اظهار داشت: با رصد و پایش نقاط دچار مشکل در سطح شهر شوشتر توانستیم تا بیش از ۸۰ درصد آبگرفتگی‌های معابر سطح شهر شوشتر را کاهش دهیم و حضور به موقع در معابر شهری تاحد زیادی در این رخداد موثر بوده است.

وی عنوان کرد: در بارندگی امروز در کمتر از چهار ساعت ۳۶ میلیمتر باران باریده است، این آمار بسیار قابل توجه است ولی با این میزان بارش شاهد مشکل خاصی در معابر نبوده‌ایم، این مسئله تاحد زیادی با حضور به موقع، رصد صحیح و تلاش بی‌وقفه برای رفع مشکلات در نواحی چهارگانه شهرداری رخداده است.

وی ضمن تقدیر از مسئول چهارناحیه خدماتی در سطح شهرداری شوشتر گفت: حوزه خدمات شهری در یک هفته گذشته با رفع مشکلات در حوزه آبگرفتگی معابر، ایجاد آبراهه‌ها برای تخلیه روان‌آب ناشی از باران، لایروبی جوهای روباز موجود در نواحی و … توانست تاحد زیادی در این بارندگی رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.