Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19265
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸ | ارسال توسط :

انعقاد قرارداد پارک بانوان شوشتر

شوشترخبر| سرپرست شهرداری شوشتر از انعقاد قرارداد پارک بانوان شوشتر خبر داد و گفت: کار ساخت این پارک با سرعت آغاز خواهد شد. محمد اسفندیاری در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار شوشترخبر اظهار داشت: قرارداد ساخت نخستین پارک بانوان با استانداردهای تعریف شده برای این نوع پارک‌ها منعقد شده است و بزودی کار ساخت […]

انعقاد قرارداد پارک بانوان شوشتر

شوشترخبر| سرپرست شهرداری شوشتر از انعقاد قرارداد پارک بانوان شوشتر خبر داد و گفت: کار ساخت این پارک با سرعت آغاز خواهد شد.

محمد اسفندیاری در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار شوشترخبر اظهار داشت: قرارداد ساخت نخستین پارک بانوان با استانداردهای تعریف شده برای این نوع پارک‌ها منعقد شده است و بزودی کار ساخت این پارک آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این پارک با نوع تعریف فضاها، جانماهایی و طراحی بسیار دقیق انجام شده محل امنی برای تفریح و ورزش بانوان در سطح شهر شوشتر خواهد بود.

وی با اشاره به مشکلات در این زمینه عنوان کرد: متاسفانه نبود این پارک در سطح شهرستان شوشتر تاحد زیادی فعالیت‌های بانوان را تحت‌الشعاع قرار می‌داد که با راه‌اندازی این پارک تاحد زیادی مشکلات رد این زمینه برطرف می‌شود.

سرپرست شهرداری شوشتر تاکید کرد: امید است با همکاری شورای اسلامی شهر و نظارت دقیق شهرداری شوشتر در اجرا شاهد ساخت و ساز سریع و با کیفیت این پارک در شهر شوشتر باشیم.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.