Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19148
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹ | ارسال توسط :

پویش ملی سلامت در شهرستان شوشتر آغاز شد

شوشترخبر| معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر از آغاز پویش ملی سلامت و غربالگری دیابت و پرفشاری خون همزمان با سراسر کشور خبر داد. دکتر مسلم پرگانی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر در گفت و گو با خبرنگار وبدا اظهار کرد: در این پویش افراد بالای ۱۸ سال با تکمیل پرسش نامه ای در […]

پویش ملی سلامت در شهرستان شوشتر آغاز شد

شوشترخبر| معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر از آغاز پویش ملی سلامت و غربالگری دیابت و پرفشاری خون همزمان با سراسر کشور خبر داد.


دکتر مسلم پرگانی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر در گفت و گو با خبرنگار وبدا اظهار کرد: در این پویش افراد بالای ۱۸ سال با تکمیل پرسش نامه ای در خصوص سابقه دیابت و فشار خون بالا مورد ارزیابی قرار می‌گیرند؛ و در صورت تشخیص بیماری تحت کنترل و درمان قرار می گیرند.


وی افزود: پویش ملی سلامت با شعار «آگاهی زودتر، مراقبت موثرتر» از ۲۰ آبان ماه با هدف غربالگری دیابت و پرفشاری خون و پیشگیری از بیماری های غیرواگیر آغاز شده و به صورت مدون ادامه خواهد داشت.


معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر اذعان داشت: این طرح در راستای افزایش سواد سلامت، تکمیل پرونده سلامت الکترونیک، پایش مراجعه و ارتقای برنامه سلامت خانواده اجرا می شود.


وی با اشاره به اینکه پویش ملی سلامت سبب می‌شود مردم علاوه بر خدمات دیابت و پرفشاری خون از سایر خدمات نیز بهره‌مند شوندخاطرنشان کرد: افراد می توانند با مراجعه به نزدیک ترین پایگاه بهداشتی محل سکونت یا مراکز خدمات جامع سلامت از خدمات برنامه سلامت خانواده بهره مند شوند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.