Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 19151
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳ | ارسال توسط :

رفع تصرف اراضی ملی شوشتر به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال

شوشتر| فرمانده یگان حفاظت اراضی خوزستان از رفع تصرف فوری اراضی ملی شهرستان شوشتر به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال خبر داد. سرهنگ فریدون عبادی اظهار کرد: با تلاش و هوشیاری عوامل یگان حفاظت اراضی استان، ۲۰ فقره تصرف به اراضی ملی و دولتی شهرستان شوشتر شناسایی و اقدامات لازم در این رابطه به عمل آمد. […]

رفع تصرف اراضی ملی شوشتر به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال

شوشتر| فرمانده یگان حفاظت اراضی خوزستان از رفع تصرف فوری اراضی ملی شهرستان شوشتر به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ فریدون عبادی اظهار کرد: با تلاش و هوشیاری عوامل یگان حفاظت اراضی استان، ۲۰ فقره تصرف به اراضی ملی و دولتی شهرستان شوشتر شناسایی و اقدامات لازم در این رابطه به عمل آمد.

وی با بیان اینکه در این راستا ۳۰ هزار مترمربع زمین دولتی واقع در شهرستان شوشتر رفع تصرف فوری شد گفت: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی خوزستان به صورت شبانه‌روزی و مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار داده و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی، با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

سرهنگ عبادی ادامه داد: یگان حفاظت اراضی استان با حمایت دستگاه قضایی هیچ مماشاتی با زمین خواران نداشته و تصرف اراضی ملی و دولتی به هر بهانه‌ای، نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضایی و محکومیت کیفری برای متصرفان به همراه ندارد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی خوزستان تصریح کرد: مردم استان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.