Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 14880
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 11 می 2021 - 10:02 | ارسال توسط :

نماز عید سعید فطر در شوشتر اقامه می‌شود/ جزئیات اقامه نماز عید فطر اعلام شد

امام جمعه شوشتر از برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: همه تدابیر لازم اندیشیده شده و مقدمات فراهم شده است.

نماز عید سعید فطر در شوشتر اقامه می‌شود/ جزئیات اقامه نماز عید فطر اعلام شد

شوشترخبر| امام جمعه شوشتر از برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی خبر داد و گفت: همه تدابیر لازم اندیشیده شده و مقدمات فراهم شده است.

حجت الاسلام رضا حبیب پور در گفت و گویی اختصاصی با شوشترخبر اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا نماز عید سعید فطر باید در فضای باز برگزار شود، بر این اساس پس از بررسی های زیاد محوطه باز و صحن مقام صاحب الزمان(عج) برای این مهم در نظر گرفته شده است.

وی افزود: قرار است نماز عید سعید فطر در روز عید فطر پس از قرائت دعای پرفیض ندبه در صحن باصفای مقام صاحب الزمان(عج) اقامه شود، از شهروندان تقاضا داریم با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در مراسم حضور یابند.

وی تاکید کرد: مراسم راس ساعت ۶:۳۰ صبح با قرائت دعای ندبه آغاز خواهد شد، شرکت کنندگان به همراه خود جانماز، مهر و کتاب ادعیه داشته باشند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشتر خبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.