Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 15378
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 20 سپتامبر 2021 - 4:31 | ارسال توسط :

مسکن مهر شوشتر ۱۰ سال پس از بهره برداری همچنان بدون زیرساخت های اولیه

شوشترخبر| مسکن مهر شهرستان شوشتر، معروف به مسکن مهر دروازه یا مسکن مهر بلیتی ۷۶ هکتاری واقع در ورودی شهرستان شوشتر پیش از ۱۰ سال است که به بهره برداری رسیده است، اما همچنان فاقد زیرساخت های مناسب جهت زندگی شهروندان است. مسکن مهر ۷۶ هکتاری شهرستان شوشتر به حیدر نجفی فرماندار وقت در دی […]

مسکن مهر شوشتر ۱۰ سال پس از بهره برداری همچنان بدون زیرساخت های اولیه

شوشترخبر| مسکن مهر شهرستان شوشتر، معروف به مسکن مهر دروازه یا مسکن مهر بلیتی ۷۶ هکتاری واقع در ورودی شهرستان شوشتر پیش از ۱۰ سال است که به بهره برداری رسیده است، اما همچنان فاقد زیرساخت های مناسب جهت زندگی شهروندان است.


مسکن مهر ۷۶ هکتاری شهرستان شوشتر به حیدر نجفی فرماندار وقت در دی ماه سال ۱۳۹۱ اظهار داشت که بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر شوشتر در پروژه ۷۶ هکتاری به صورت خود مالکین با پیشرفت ۹۰ درصد تا اسفند ماه همان سال به بهره برداری می رسد.

در اسفند ماه ۱۳۹۳ مدیر اداره راه و شهرسازی شوشتر گفت: استقبال مردم شهرستان از واحدهای مسکن مهر با توجه به تورم و قیمت مسکن، خوب بوده است و پیش‌بینی می‌شود این پروژه‌ها در سال آینده به اتمام برسند.

در آذرماه ۱۳۹۴ نیز رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر گفت: مسکن مهر شوشتر متحول می شود و تا پیش از عید نوروز تحول مثبتی در پروژه مسکن مهر این شهرستان صورت خواهد گرفت. عبدالحسین مردانی افزود: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در حال انتخاب پیمانکار از طریق قانونی می‌باشد که پس از طی این مراحل بلافاصله عملیات زیرسازی در پروژه مسکن مهر آغاز خواهد شد.

در آبان ماه ۱۳۹۶ رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر در گفتگو با خبرنگاران گفت: تمام خیابانهای اصلی و فرعی مسکن مهر شوشتر آسفالت می شوند. حسین آقا فرشیدی افزود: طبق تفاهمنامه ایی که اداره راه و شهرسازی با شهرداری شوشتر منعقد نموده است تمام خیابانهای اصلی و فرعی مسکن مهر شوشتر حداکثر در مدت ۶ ماه آسفالت می شوند.

در آذرماه ۱۳۹۸ نیز فرماندار شوشتر حسین پنبه دانه پور درباره دیدار امروز خود با رضایی، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار داشت: امروز به منظور پیگیری رفع مشکلات مسکن مهر و آسفالت و زیرسازی بخش شرقی مسکن مهر جلسه ای با مهندس رضایی داشته ایم و با توجه به نگاه استاندار محترم خوزستان برای برطرف کردن مشکلات مسکن مهر در خوزستان، این پیگیری ها به صورت مستمر ادامه دارد تا مشکلات آسفالت مهر شوشتر را برطرف کنیم.

در آذرماه ۱۳۹۹ نیز اعضای شورای اسلامی شهر وعده ی زیرسازی مسیر دسترسی مسکن مهر شوشتر توسط شهرداری را دادند و گفتند: با کمک شهرداری و مالکان؛ عملیات شن ریزی، تسطیح، زیرسازی و جدول کشی این مسیر ارتباطی به زودی اجرا خواهد شد.

در تیرماه ۱۴۰۰ نیز در نشستی بین مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان و فرماندار شوشتر مقرر شد آسفالت معابر مسکن مهر با در روزهای آینده با سرعت بیشتری انجام شود.

حال که در روزهای پایانی شهریوز سال ۱۴۰۰ بسر می بریم و بیش از ۱۰ سال است که از بهره برداری منازل مسکن مهر شهرستان شوشتر می گذرد، هنوز این شهرک ها از کمترین زیرساخت های شهری همانند: جاده دسترسی، فاضلاب شهری، آسفالت و . . . بی بهره بوده و درخواست مردم از مدیران ارشد شهرستان پیگیری هر چه سریعتر مشکلات شهری در این مناطق بوده و انتظار می رود که فرماندار، رییس مسکن و شهرسازی شهرستان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و مدیران استان زرخیز خوزستان هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات این مناطق اقدام نمایند.

نویسنده : سردبير |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.