Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 15382
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۳۴ | ارسال توسط :

راه اندازی و فعالیت ۸۵ مرکز واکسیناسیون کرونا در شوشتر

شوشترخبر| فرماندار شوشتر تعداد مراکز تزریق واکسن کرونا در این شهرستان و مناطق تابعه آن را ۸۵ مرکز اعلام کرد. حسین پنبه دانه پور، فرماندار شوشتر گفت: با تلاش مجموعه ستاد مقابله با کرونا در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان، ۸۵ مرکز واکسیناسیون راه‌اندازی شده و با تلاش مسئولان کشوری واکسن داخلی و خارجی نیز به […]

راه اندازی و فعالیت ۸۵ مرکز واکسیناسیون کرونا در شوشتر

شوشترخبر| فرماندار شوشتر تعداد مراکز تزریق واکسن کرونا در این شهرستان و مناطق تابعه آن را ۸۵ مرکز اعلام کرد.


حسین پنبه دانه پور، فرماندار شوشتر گفت: با تلاش مجموعه ستاد مقابله با کرونا در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان، ۸۵ مرکز واکسیناسیون راه‌اندازی شده و با تلاش مسئولان کشوری واکسن داخلی و خارجی نیز به حد مناسبی وجود دارد.

او با تاکید بر اقدام سریع عموم مردم برای تزریق واکسن کرونا افزود: این روز‌ها صف انجام تست کووید-۱۹ شلوغ‌تر از صف واکسیناسیون است و به همین دلیل دریافت واکسن را به عنوان امر به معروف به همه توصیه می‌کنیم.

پنبه دانه پور وضعیت کرونایی شوشتر را قرمز اعلام کرد و اظهار داشت: این در حالی است که عمده شهر‌های خوزستان از حالت قرمز خارج شده‌اند و هم اکنون در وضعیت نارنجی و حتی زرد قرار دارند، ضمن اینکه به گفته متخصصان و پزشکان قبل از آغاز پیک بعدی که ممکن است سخت‌تر و خطرناک‌تر باشد، باید حداقل ۷۰ درصد جامعه واکسینه شوند تا بتوان آمار مرگ و میر را کاهش داد.

فرماندار شوشتر تصریح کرد: بنابراین از شهروندان خواهشمندیم برای حفظ سلامت خود و خانواده و جامعه همین امروز نسبت به واکسیناسیون اقدام کرده و از حضور در تجمع ها، مراسم عروسی و عزاداری و دورهمی‌های خانوادگی و دوستان خودداری کنند و به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک پایبند باشند.

نویسنده : سردبير |
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.