Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 11 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18885
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴ | ارسال توسط :

مسئولان وعده‌های خود درباره مسکن مهر را یکبار بخوانند/ ۲۶۰روز برای هیچ

شوشترخبر| دقیقا سال گذشته ۱۲ بهمن ماه بود که باران شدید در سایت مسکن مهر برای مردم مشکل آفرید، ارتباط بلوک‌ها با هم قطع شد و آب به منازل مردم رفت، آن موقع فرماندار وقت حرف‌های در مصاحبه با روابط عمومی فرمانداری شوشتر زد {برای مطالعه خبر مذکور کلیک کنید} که تنها مورد نقد پایگاه […]

مسئولان وعده‌های خود درباره مسکن مهر را یکبار بخوانند/ ۲۶۰روز برای هیچ

شوشترخبر| دقیقا سال گذشته ۱۲ بهمن ماه بود که باران شدید در سایت مسکن مهر برای مردم مشکل آفرید، ارتباط بلوک‌ها با هم قطع شد و آب به منازل مردم رفت، آن موقع فرماندار وقت حرف‌های در مصاحبه با روابط عمومی فرمانداری شوشتر زد {برای مطالعه خبر مذکور کلیک کنید} که تنها مورد نقد پایگاه خبری تحلیلی شوشترخبر بود، بهتر است بار دیگر همان وعده‌ها را در کنار مصاحبه جدید معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری شوشتر بخوانیم، خالی از لطف نیست.

حجت‌اله دهدشتی ابراز داشت: با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته پیمانکار احداث کانال هدایت آب‌های سطحی مسکن مهر با اعتباری بالغ‌بر ۲۰ میلیارد تومان مشخص و عملیات عمرانی آن به‌زودی آغاز خواهد شد. در صورت ساخت این کانال بی‌شک روان‌آبها به هنگام وقوع بارندگی کاهش یافته و تردد مردم این منطقه را با مشکل مواجه نمی‌کند.

وی با اشاره به انتخاب پیمانکار تکمیل معابر شرق مسکن مهر بیان کرد: آگهی مناقصه تکمیل شرق این بخش از شهر شوشتر هم برگزار و پیمانکار آن انتخاب شده است تا مشکل چندین ساله عبور و مرور در آن رفع شود؛ اعتبار برآورد شده برای این پروژه نیز حدود ۲۰ میلیارد تومان بوده که امید است با انجام آن شاهد رضایت مردم باشیم. امید است هرچه زودتر این ۲ پروژه شروع به کار کرده و با سرعت فعالیت عمرانی آنها صورت گیرد.

حال بهتر است به خبر ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۲ فرمانداری شوشتر توجه کنید، دقیقا ۲۶۰ روز بعد از خبر حجت‌‌اله دهدشتی فرماندار سابق معاون فرماندار شوشتر باز هم در گفت و گو با روابط عمومی فرمانداری شوشتر {برای مطالعه خبر مذکور کلیک کنید} ابراز داشته است« معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شوشتر از برگزاری مناقصه تکمیل معابر شرق مسکن مهر در شوشتر و همچنین در شهر شهید شرافت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شوشتر، نادر پارسازاده اظهار کرد: با پیگیری‌های مجدانه و متعدد و برای چندمین مرتبه پروژه تکمیل معابر شرق مسکن مهر ۷۰ هکتاری و همچنین تکمیل آماده سازی معابر مسکن مهر در شهر شهید شرافت توسط اداره کل راه و شهرسازی به مناقصه گذاشته شده‌اند. وی افزود: در این مناطق مردم عزیز با زحمت مواجه بوده و فرماندار محترم نیز برای تکمیل معابر این دو نقطه پیگیری‌های بسیاری داشتند که ان‌شاءالله با انتخاب پیمانکار گره از کار این پروژه‌ها باز خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شوشتر بیان کرد: برای این دو پروژه بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که امیدواریم با اجرای آن‌ها شاهد رضایتمندی مردم شریف باشیم. پارسازاده گفت: از همه پیمانکاران واجد شرایط دعوت می‌کنیم تا با شرکت در این مناقصه‌ها پروژه‌های ذکر شده را آغاز کرده تا بتوان با تکمیل زیرساخت‌های مساکن مهر بهره‌برداری حداکثری از این مناطق را به ارمغان آورد.»

هنوز مشخص نیست در این ۲۶۰ روز دقیقا چه کاری برای پروژه مسکن مهر شوشتر انجام شده است؟ پوشه پرونده کجا بوده که امروز یک گام هم به عقب رفته است یعنی پیمانکار تعیین شده گم شده ودوباره باید پیمانکار تعیین شود.

تکلیف مردم در مسکن مهر چیست، باز هم باید گل و لای و باران و… را تحمل کنند و گروه‌های جهادی برای خارج کردن گل از منزل مردم آماده باشند، اتفاقی که واقعا جای شرمساری دارد و کوتاهی در این زمینه را به وضوح به نمایش می‌گذارد. از بهمن سال گذشته تاکنون چرا حتی یک جلسه برای پیگیری مشکل در سایت مسکن مهر تشکیل نشده است؟ تکلیف مردم با باران‌های فرانرمالی سال جاری و شرایط موجود در این سایت مسکونی چیست؟ کسی هست مشکل را ریشه‌ای پیگیری کند و مقصران وضع کنونی در سایت مسکن مهر را توبیخ، عزل و به دلیل ترک فعل به دستگاه قضایی معرفی کند؟

نویسنده : مجتبی نارنج پور-روزنامه نگار | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.