Friday, 10 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 3 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18879
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۵۴ | ارسال توسط :

آخرین مراحل تکمیل بزرگترین کارخانه تولید اسانس خاورمیانه در شوشتر

شوشترخبر| فرماندار شوشتر در گفت‌وگویی اختصاصی گفت: آخرین مراحل راه‌اندازی و تکمیل بزرگترین کارخانه تولید اسانس در خاورمیانه در شرکت کشت و صنعت امام خمینی شوشتر در حال انجام است. سید محسن سید موسوی اظهار کرد: کارخانه تولید اسانس از برگ اکالیپتوس در زنجیره زراعت چوب، یکی از طرح‌های مفید و برجسته تولیدی در شرکت […]

آخرین مراحل تکمیل بزرگترین کارخانه تولید اسانس خاورمیانه در شوشتر

شوشترخبر| فرماندار شوشتر در گفت‌وگویی اختصاصی گفت: آخرین مراحل راه‌اندازی و تکمیل بزرگترین کارخانه تولید اسانس در خاورمیانه در شرکت کشت و صنعت امام خمینی شوشتر در حال انجام است.


سید محسن سید موسوی اظهار کرد: کارخانه تولید اسانس از برگ اکالیپتوس در زنجیره زراعت چوب، یکی از طرح‌های مفید و برجسته تولیدی در شرکت نیشکر کشت و صنعت امام خمینی شوشتر به شمار می‌رود که نقش مهمی در ایجاد اشتغال و استفاده از ظرفیت‌های غیر نیشکری این مجموعه دارد.


وی افزود: با تلاش مدیران و کارکنان شرکت کشت و صنعت امام خمینی و همت جوانان ایرانی، طرح زراعت چوب و کشت صنعتی و متراکم درختان اکالیپتوس تحقق یافته و با بهره برداری از کارخانه تولید اسانس، سالانه ۱۴۴ تن اسانس تولید خواهد شد.


وی بیان کرد: این طرح با همکاری یک شرکت دانش بنیان داخلی به اجرا رسیده که بیش از یکصد نفر اشتغال زایی خواهد داشت.


فرماندار شوشتر گفت: طبق گفته کارشناسان این مجموعه، اسانس اکالیپتوس به ۳ صورت مایع، جامد و پودری در صنایع دارویی، غذایی، بهداشتی و آرایشی کاربرد فراوانی داشته و ظرفیت مناسبی نیز برای صادرات به کشور‌های دیگر دارد.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.