Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 13692
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 14 آگوست 2020 - 11:39 | ارسال توسط :

مادران باردار را تلفنی مشاوره دادیم؛ به بیمارستان گنجویان دزفول خدمات دادیم

شوشترنامه| مدیر بیمارستان الهادی شوشتر گفت: مادران بیمار را از مراجعه به بیمارستان الهادی به دلیل بیماری کرونا منع کردیم و با مشاوره تلفنی و تخصصی آنها را راهنمایی کردیم. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شوشترنامه، دکتر کبری شاه‌منصوری در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار در این دانشکده برگزار شده بود، اظهار داشت: […]

مادران باردار را تلفنی مشاوره دادیم؛ به بیمارستان گنجویان دزفول خدمات دادیم

شوشترنامه| مدیر بیمارستان الهادی شوشتر گفت: مادران بیمار را از مراجعه به بیمارستان الهادی به دلیل بیماری کرونا منع کردیم و با مشاوره تلفنی و تخصصی آنها را راهنمایی کردیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شوشترنامه، دکتر کبری شاه‌منصوری در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار در این دانشکده برگزار شده بود، اظهار داشت: در ایام سخت کرونا تلاش کردیم از مادران باردار حفاظت کنیم، در این زمینه با راه‌اندازی خطوط تلفن به مادران باردار مشاوره تخصصی دادیم.

وی افزود: این ابتکار بسیار تاثیرگذار بود و از ابتلای گسترده بیماری کرونا در بین مادران باردار جلوگیری کرد، ماماها و پزشکان در این زمینه نیز همکاری زیادی کردند که جا دارد تشکر کنم.

وی خاطر نشان کرد: به دلیل شلوغ بودن بیمارستان‌ها در استان خوزستان شوشتر در این ایام به شهرهای استان خدمات دادیم، بیمارستان‌های گتوند، گنجویان دزفول، مسجدسلیمان و… نیز برای خدمات دهی به بیماران خود به شوشتر اعزام و بیمارستان الهادی داشتند.

وی خاطر نشان کرد: تعامل بسیار خوب بین بیمارستان خاتم‌الانبیا و الهادی شوشتر باعث شد تا این دو مرکز درمانی به خوبی همدیگر را پوشش دهند و رضایتمندی خوبی حاصل شود.

مدیر بیمارستان الهادی شوشتر گفت: فعالیت درمانگاه تخصصی بیمارستان الهادی در روزهای کرونا تعطیل نشد و حتی تاخیری هم در این درمانگاه شاهد نبودیم، از طرفی تلاش کردیم مراجعات و معاینات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: برای حفاظت فردی کادر درمان همه مایحتاج تامین شده است، در بیمارستان گوریه نیز این تجهیزات تامین و در اختیار قرار گرفت.

وی اعلام کرد: افتخار می‌کنم در بخش درمان و کرونا فعالیت می‌کنم که شامل تقدیرهای مقام معظم رهبری هستیم، به توصیف‌ها و عنایت رهبری به بخش درمان افتخار می‌کنم.

شاه‌منصوری که مشاور امور بانوان ریاست دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیز به شمار می‌آید تاکید کرد: دانشکده علوم پزشکی شوشتر از نظر جایگاه بانوان و اعطای مسئولیت به بانوان جایگاه بسیار خوبی در کشور دارد و جزو معدود دانشکده‌ها و دانشگاه‌هایی است که بخش زیادی از سمت‌هایش توسط بانوان اداره می‌شود.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.