Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 13689
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 14 آگوست 2020 - 11:19 | ارسال توسط :

دسته‌روی، برپایی ایستگاه صلواتی و علم‌گردانی در محرم ممنوع است

شوشترنامه| معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: بر اساس مصوبات ابلاغ‌شده دسته‌روی، برپایی ایستگاه صلواتی، علم‌گردانی و… در محرم سال‌جاری ممنوع است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شوشترنامه، دکتر نائب فدایی در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار در این دانشکده برگزار شده بود، اظهار داشت: مصوبات ستادملی مقابله با کرونا در کشور […]

دسته‌روی، برپایی ایستگاه صلواتی و علم‌گردانی در محرم ممنوع است

شوشترنامه| معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: بر اساس مصوبات ابلاغ‌شده دسته‌روی، برپایی ایستگاه صلواتی، علم‌گردانی و… در محرم سال‌جاری ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شوشترنامه، دکتر نائب فدایی در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار در این دانشکده برگزار شده بود، اظهار داشت: مصوبات ستادملی مقابله با کرونا در کشور ابلاغ شده است، بر این اساس هرگونه دسته‌روی و هیئت گردانی، برپایی ایستگاه صلواتی و اهدای نوشیدنی و خوراکی … در محرم سال جاری ممنوع است.

وی افزود: برای نذورات امسال نیز توصیه بر اهدای نذورات به صورت خشک است و از پخت و پز در این زمینه جلوگیری شود، در صورتی هم که به صورت پخته اهدا شود باید به صورت بیرون‌بر باشد.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر بر ممنوعیت از استاده طبل و سنج و زنجیر تاکید کرد و گفت: در این زمینه با امام جمعه شهرستان شوشتر و مسئولان در این زمینه جلسه برگزار کرده‌ایم.

وی به امور جاری معاونت بهداشت اشاره کرد و گفت: مردم واکسیناسیون و مراجعه خود را به مراکز بهداشتی محدود نکنند و دریافت واکسن‌های روتین و … را به تاخیر نیاندازند.

*نگذاشتیم حوزه درمان مشکل پیدا کند

سرپرست معاونت توسعه و منبع انسانی دانشکده علوم پزشکی شوشتر نیز در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار در این دانشکده برگزار شده بود، اظهار داشت: در روزها و هفته‌های نخست بیماری تلاش کردیم که کمبودی بخش درمان را اذیت نکند.

علیرضا مالکی افزود: در ماه‌های گذشته ۲۷۰ هزار ماسک ساده، ۶۰ هزار ماسک N95، ۱۲ هزار گان، ۹ هزار لیتر مواد ضدعفونی خیرداری و در مراکز درمانی شوشتر استفاده شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: ۸۰ نیرو به بخش درمان در قالب نیروهای ۸۹ روزه اضاف کردیم و در این مدت ۲ مرحله پاداش به کادر درمان پرداخت کرده‌ایم.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.