Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 14547
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۵۲ | ارسال توسط :

فقرزدایی و استقلال اقتصادی از راه تولید میسر است

شوشترخبر| نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی سالیان گذشته به تولید در کشور توجه ای نشده است، گفت: یکی از عوامل مهم در فقرزدایی و استقلال کشور در کلان توجه به امر تولید است. سهراب گیلانی با اشاره به شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: […]

فقرزدایی و استقلال اقتصادی از راه تولید میسر است

شوشترخبر| نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی سالیان گذشته به تولید در کشور توجه ای نشده است، گفت: یکی از عوامل مهم در فقرزدایی و استقلال کشور در کلان توجه به امر تولید است.

سهراب گیلانی با اشاره به شعار تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها گفت: یکی از عوامل مهمی که در فقرزدایی و استقلال کشور در کلان و همچنین ایجاد اشتغال فراوان و کمک به سبد معیشتی مردم کمک می کند، بحث تولید و حمایت از تولید در زمینه های مختلف است.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه در کشور ما به تولید یا کم توجهی شده است و یا اصلا توجه ای نشده است این در حالی است که ما می دانیم تولید عامل موثر و مهم و راهبردی در اقتصاد کشور است. اگر ما خواهان استقلال اقتصادی و موفقیت در این زمینه هستیم، حتما باید نگاه ویژه به تولید داشته باشیم.

وی با اشاره به نگاه مجلس در بحث حمایت از تولید تصریح کرد: در کشور ما به دلیل ظرفیت های مختلفی که وجود دارد، مشکلات کشاورزی باید حل شود و ما باید به سمت تولید و کارخانه های پایین دست کشاورزی برویم. قطعا کارخانه های صنعتی که ما در بخش نفت و گاز داریم می توانند صدها نوع کارخانه را برای تولید ایجاد کنند چرا که آنها دارای موارد اولیه و اصلی هستند، علم آن را نیز ما داریم، پس می توانیم در راستای کمک به تولید از آنها استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری سالهاست که بر بحث حمایت از تولید تاکید دارند، امسال نیز شعار سال را با محوریت تولید انتخاب و عنوان کردند ما در بحث تولید رشدمان کم است و پیشرفت هایمان در این زمینه راضی کننده نیست، علیرغم اینکه ما نیروی انسانی، مواد اولیه و علم این مهم را داریم اما نمی توانیم در این رابطه همانند سایر کشورها به رشد تولیدمان کمک کنیم.

گیلانی بیان کرد: اگر حمایت ها و پشتیبانی های لازم از تولید صورت گیرد و مانع ها برداشته شوند، حتما ما شاهد رونق و جهش تولید خواهیم بود و ما می توانیم به این طریق بیکاری و فقر را از بین ببریم و در سایر بخش های اقتصادی نیز شاهد رونق و جهش باشیم.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.