Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 19548
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار اجتماعی, اخبار اقتصادی, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ | ارسال توسط :

عباس نوری به تهران انتقال یافت، زواری به شوشتر

به گزارش کاف(واحد اخبار کوتاه، آگاهانه و فوری شوشترخبر) دو کاندیدا در نقل و انتقالات حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند تغییر حوزه دادند و این تغییر حوزه قطعی انجام شده است. بر اساس اخبار تایید شده منابع موثق کاف، عباس نوری در انتقال از شوشتر به تهران بزرگ درخواست خود را ثبت و مورد تایید […]

عباس نوری به تهران انتقال یافت، زواری به شوشتر

به گزارش کاف(واحد اخبار کوتاه، آگاهانه و فوری شوشترخبر) دو کاندیدا در نقل و انتقالات حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند تغییر حوزه دادند و این تغییر حوزه قطعی انجام شده است.

بر اساس اخبار تایید شده منابع موثق کاف، عباس نوری در انتقال از شوشتر به تهران بزرگ درخواست خود را ثبت و مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش کاف، عبدالمجید زواری دیگر کاندیدایی که از استان البرز شهر کرج حوزه انتخابیه خود را به شوشتر و گتوند تغییر داده است، این کاندیدا نیز با ثبت درخواست و تایید حوزه مقصد(حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند) در لیست کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی شوشتر و گتوند قرار گرفته است.

نویسنده : سردبیر ۷۲۰۰۶ | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.