Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 13641
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 10 جولای 2020 - 7:47 | ارسال توسط :

سردار گیلانی به کرونا مبتلا شده است/ تشریح شرایط بیماری نماینده شوشتر و گتوند

به گزارش اختصاصی شوشترنامه| سردار گیلانی از هفته گذشته در شهرستان شوشتر علائم خفیف کرونا را داشته است و در روز جمعه مورخ ۱۳ تیرماه توسط پزشک ویزیت شده است؛ سردار با همین شرایط به تهران رفته است و در جلسه روز یکشنبه ۱۵ تیرماه حضور یافت. بسیاری در پرسش از شوشترنامه که رای سردار […]

سردار گیلانی به کرونا مبتلا شده است/ تشریح شرایط بیماری نماینده شوشتر و گتوند

به گزارش اختصاصی شوشترنامه| سردار گیلانی از هفته گذشته در شهرستان شوشتر علائم خفیف کرونا را داشته است و در روز جمعه مورخ ۱۳ تیرماه توسط پزشک ویزیت شده است؛ سردار با همین شرایط به تهران رفته است و در جلسه روز یکشنبه ۱۵ تیرماه حضور یافت.

بسیاری در پرسش از شوشترنامه که رای سردار گیلانی در اعتبارنامه تاجگردون چه بوده است و وضعیت نظر ایشان در سئوال از رئیس جمهور و …. چیست؟ جویای مسئله شدیم و متوجه شدیم که سردار گیلانی روز چهارشنبه از منزل به دلیل وخامت حال به بیمارستان بقیه‌الله تهران منتقل شده است.

آزمایش کرونای ایشان مثبت اعلام شده است و تا روز گذشته سردردهای شدید و ضعیف بسیار زیاد از علائم جسمی ایشان اعلام شده است.

به زعم حاضران محدود در کنار ایشان وی در بیمارستان بقیه‌الله تهران تحت نظر پزشکان متخصص و فوق تخصص مجرب است ولی شرایط ایشان در شرایط کنونی روبه تشدید علائم بیماری گزارش شده است.

شوشترنامه برای جویای احوال ایشان تلاش‌های کرده است و اطرافیان تنها با این مسئله که برای سلامتی ایشان دعا کنید پاسخ خبرنگار شوشترنامه را دادند.

سردار گیلانی به دلیل حضور در جبهه‌های دفاع مقدس ریه آسیب‌دیده‌ای دارد و ان‌شاالله این بیماری نیز مانند شرایط سختی که وی در مراحل زندگی از آن گذر کرده است نیز گذارا خواهد بود، شوشترنامه برای ایشان آرزوی سلامتی دارد.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.