Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 18957
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ | ارسال توسط :

راه اندازی دستگاه تمام مکانیزه فرآوری کله و پاچه در کشتارگاه سنتی دام شهرستان شوشتر

شوشترخبر| علی حسنکی پور رییس اداره دامپزشکی شهرستان شوشتر در تشریح این خبر گفت: در پی مکاتبات فراوان و پیگیری های مستمر این اداره دستگاه تمام مکانیزه فرآوری کله و پاچه استحصالی جهت استفاده در کشتارگاه دام، توسط شهرداری شهر شوشتر تهیه و مورد بهره برداری قرار گرفت. علی حسنکی پور با اشاره به راه […]

راه اندازی دستگاه تمام مکانیزه فرآوری کله و پاچه در کشتارگاه سنتی دام شهرستان شوشتر

شوشترخبر| علی حسنکی پور رییس اداره دامپزشکی شهرستان شوشتر در تشریح این خبر گفت: در پی مکاتبات فراوان و پیگیری های مستمر این اداره دستگاه تمام مکانیزه فرآوری کله و پاچه استحصالی جهت استفاده در کشتارگاه دام، توسط شهرداری شهر شوشتر تهیه و مورد بهره برداری قرار گرفت.

علی حسنکی پور با اشاره به راه اندازی دستگاه فرآوری کله و پاچه در کشتارگاه دام شهرداری شوشتر افزود: از این به بعد کله و پاچه استحصالی بصورت فرآوری شده و کاملا بهداشتی از کشتارگاه دام به مراکز عرضه فرآورده خام دامی این شهرستان ارسال و عرضه می گردد .

وی همچنین با اشاره به نقش نظارت بازرسین بهداشتی دامپزشکی در کشتارگاه دام گفت: بازرسی های پیش از کشتار، حین کشتار و بعد از کشتار یکی از مهترین اقدامات دامپزشکی برکیفیت سلامت و بهداشت فراورده های خام دامی می باشد.

حسنکی پور رییس اداره دامپزشکی شوشتر در پایان از مردم درخواست نمود: که آلایشات خوراکی ( کله و پاچه ) مورد نیاز خود را از مراکز مجاز و معتبر تحت نظارت اداره دامپزشکی تهیه نمایند و از خرید کله و پاچه فرآوری نشده جدا خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با اداره دامپزشکی شوشتر تماس حاصل فرمایند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.