Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 18721
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ | ارسال توسط :

رئیس علوم پزشکی شوشتر برق‌گرفتگی کودک ایذه‌ای در سایت سازه‌های آبی را تایید کرد

شوشترخبر| رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: کودک هفت ساله که در سایت سازه‌های آبی شوشتر دچار برق‌گرفتگی شده بود توسط بالگرد اورژانس هوایی به اهواز منتقل شد. به گزارش وبدا؛ دکتر مجتبی کلانتر رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر اظهار داشت: کودک هفت ساله ایذه‌ای که همراه با خانواده در هفته گردشگری به بازدید از […]

رئیس علوم پزشکی شوشتر برق‌گرفتگی کودک ایذه‌ای در سایت سازه‌های آبی را تایید کرد

شوشترخبر| رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: کودک هفت ساله که در سایت سازه‌های آبی شوشتر دچار برق‌گرفتگی شده بود توسط بالگرد اورژانس هوایی به اهواز منتقل شد.

به گزارش وبدا؛ دکتر مجتبی کلانتر رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر اظهار داشت: کودک هفت ساله ایذه‌ای که همراه با خانواده در هفته گردشگری به بازدید از مجموعه آبشارهای شوشتر رفته بود پیش از ظهر امروز در سایت سازه‌های آبی شوشتر دچار برق‌گرفتگی شد.

وی افزود: این کودک پس از برق‌گرفتگی که فاقد علائم حیاتی بود به بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) شوشتر منتقل شد، بیش از یک ساعت احیاء قلبی و تنفسی برای وی انجام و بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شد. سپس به همراه پزشک متخصص بیهوشی توسط بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان ابوذر اهواز جهت مراقبت های فوق تخصصی انتقال داده شد.

نویسنده : مجتبی نارنج‌پور-روزنامه‌نگار | منبع خبر : وبدا شوشتر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.