Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 19526
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ | ارسال توسط :

دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین زمان برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است

شوشترخبر| نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز در نشست هم اندیشی با علما، فضلا و طلاب حوزه های علمیه شوشتر، دهه فجر انقلاب اسلامی را زمانی مناسب و مغتنم برای بیان دستاوردهای پُرشمار نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها دانست. حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان […]

دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین زمان برای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی است

شوشترخبر| نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز در نشست هم اندیشی با علما، فضلا و طلاب حوزه های علمیه شوشتر، دهه فجر انقلاب اسلامی را زمانی مناسب و مغتنم برای بیان دستاوردهای پُرشمار نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها دانست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، در این دیدار که حجت الاسلام اخوان صباغ مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان نیز حضور داشت، به بیان بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های معنوی، علمی و زیربنایی اشاره و افزود: همه دلدادگان و علاقمندان به نظام اسلامی، باید تلاش کنند این نقاط قوت را برای آحاد جامعه تبیین کنند که ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، فرصتی مغتنم و مناسب برای این مهم است.
وی در ادامه به برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی اشاره و از مبلغین و فعالان فرهنگی و رسانه ای خواست تمام سعی و همت خود را در راستای حضور حداکثری جامعه در این انتخابات بکار گیرند.
گفتنی است در ابتدای این نشست، حجت الاسلام سیدمحمدتقی طیب زاده مدیر حوزه علمیه جزایریه، ضمن عرض خیرمقدم و خوشامد به حاضران، گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های پیش روی این حوزه علمیه ارائه کرد.
همچنین دکتر سید محسن سیدموسوی فرماندار شهرستان شوشتر نیز به تشریح اقدامات و فعالیتهای انجام شده در سطح شهرستان در حوزه های مختلف فرهنگی، آموزشی، عمرانی و زیربنایی پرداخت.
در پایان این نشست، از ۸ نفر از ائمه جماعات مساجد که به برپایی منظم و مستمر ۳ وعده نماز جماعت در مسجد اهتمام دارند با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل اورده شد.
لازم بذکر است این نشست هم اندیشی در شامگاه سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ با حضور جمعی از علما، ائمه جماعات، مبلغین و طلاب در سالن اجتماعات حوزه علمیه جزایریه برگزار شد.

نویسنده : سردبیر ۷۲۰۰۶ | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.