Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19061
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰ | ارسال توسط :

خیابان ساحلی شوشتر تعریض می‌شود

شوشترخبر| سرپرست شهرداری شوشتر از تملک یک ملک در خیابان ساحلی شوشتر انتهای خیابان سادات برای تعریض معبر و تسهیل تردد در این محور خبر داد. محمد اسفندیاری در گفت و گویی اختصاصی با شوشترخبر اظهار داشت: به منظور بازگشایی معابر و تملک املاک واقع در طرح تعریض خیابان ساحلی انتهای خیابان سادات (شهید) که […]

خیابان ساحلی شوشتر تعریض می‌شود

شوشترخبر| سرپرست شهرداری شوشتر از تملک یک ملک در خیابان ساحلی شوشتر انتهای خیابان سادات برای تعریض معبر و تسهیل تردد در این محور خبر داد.

محمد اسفندیاری در گفت و گویی اختصاصی با شوشترخبر اظهار داشت: به منظور بازگشایی معابر و تملک املاک واقع در طرح تعریض خیابان ساحلی انتهای خیابان سادات (شهید) که تقریبا از سال ۹۰ شهرداری شوشتر برای این مهم اقدام کرده و توفیقی حاصل نشده بود، توانستیم در این زمینه با یکی از مالکین به توافق رسیده و اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی عنوان کرد: به این منظور تملک قسمتی از پلاک ۲۹۹۱ به مساحت ۱۳۴ مترمربع به مالکیت اقای احمد شوریده موفق به توافقات خوبی با مالک برسیم.

سرپرست شهرداری شوشتر ضمن تشکر و تقدیر از همکاری و مساعدت شورای اسلامی شهر در این زمینه افزود: در همین راستا و با توجه به ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان ۳ نفره دادگستری جهت اعطای معوض یک قطعه زمین مسکونی و پرداخت مابقی قیمت تعیین شده به صورت مابه تفاوت نقدی توافق کامل انجام، زمین معوض نیز اعطا شد.

وی ابراز امیدواری کرد بزودی با تخلیه کامل ملک این پلاک مسکونی تخریب و به شارع افزوده می‌شود و برای توافق با سایر مالکان در این گذر نیز تلاش‌ها ادامه دارد.

نویسنده : مجتبی نارنج‌پور-روزنامه‌نگار | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.