Thursday, 9 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 2 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 19058
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ | ارسال توسط :

انعقاد قرارداد ترمیم پایه‌های پل آزادگان شوشتر

شوشترخبر| سرپرست شهرداری شوشتر از انعقاد قرارداد ترمیم پایه‌های پل آزادگان شوشتر خبر داد و گفت: قرارداد به پیمانکار ابلاغ شده است. محمد اسفندیاری در گفت و گویی اختصاصی با شوشترخبر  اظهار داشت: پس از سال‌ها که از احداث پل آزادگان شوشتر می‌گذرد نخستین باری است که شهرداری شوشتر برای ترمیم و استحکام‌بخشی این پل […]

انعقاد قرارداد ترمیم پایه‌های پل آزادگان شوشتر

شوشترخبر| سرپرست شهرداری شوشتر از انعقاد قرارداد ترمیم پایه‌های پل آزادگان شوشتر خبر داد و گفت: قرارداد به پیمانکار ابلاغ شده است.

محمد اسفندیاری در گفت و گویی اختصاصی با شوشترخبر  اظهار داشت: پس از سال‌ها که از احداث پل آزادگان شوشتر می‌گذرد نخستین باری است که شهرداری شوشتر برای ترمیم و استحکام‌بخشی این پل اقدام می‌کند، در شرایط کنونی وضعیت این پل تا اندازه‌ای خطر آفرین است.

وی تاکید کرد: پل آزادگان شوشتر مشکل سازه‌ای ندارد، پایه‌ای پل نیازمند استحکام‌بخشی هستند و پروژه با این عنوان تعریف شده است.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال در مرحله تجهیز کارگاه است و قرارداد به پیمانکار تعیین شده این پروژه ابلاغ شده است.

اسفندیاری افزود: طبق قرارداد منعقد شده قرار است این پروژه ۴۵ روزه به پایان برسد و مشکل پرداختی در اعتبار وجود ندارد.

به گزارش شوشترخبر، پل آزادگان شوشتر در دهه ۵۰ بر روی شاخه شطیط رودخانه کارون شوشتر احداث شده است، این پل در مقطعی به دلیل سیل تخریب شده است.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.