Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20375
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار اجتماعی, اخبار اقتصادی, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹ | ارسال توسط :

تقویت روشنایی معابر شهرستان شوشتر با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال

شوشترخبر| فرماندار شوشتر گفت: در بخش تامین روشنایی معابر و به همت مجموعه توزیع برق شهرستان، بیش از ۹۰۰ ال‌ای‌دی با اعتباری افزون بر ۸۰ میلیارد ریال نصب شده است. سید محسن سید موسوی فرماندار شوشتر اظهار کرد: در بخش تامین روشنایی معابر و به همت مجموعه توزیع برق شهرستان، بیش از ۹۰۰ ال‌ای‌دی با […]

تقویت روشنایی معابر شهرستان شوشتر با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال

شوشترخبر| فرماندار شوشتر گفت: در بخش تامین روشنایی معابر و به همت مجموعه توزیع برق شهرستان، بیش از ۹۰۰ ال‌ای‌دی با اعتباری افزون بر ۸۰ میلیارد ریال نصب شده است.

سید محسن سید موسوی فرماندار شوشتر اظهار کرد: در بخش تامین روشنایی معابر و به همت مجموعه توزیع برق شهرستان، بیش از ۹۰۰ ال‌ای‌دی با اعتباری افزون بر ۸۰ میلیارد ریال نصب شده است.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، روشنایی معابری از جمله مسکن مهر منطقه ۷۶ هکتاری دروازه، مسکن مهر ۲۲۰ هکتاری انتهای بلوار عمار، خیابان امام خمینی (ره) ضلع شرق و غرب، بلوار علامه شیخ ره از میدان باطنی تا پل شهرک علم الهدی و میدان شاهد تا ورودی شهرک نورمحمدی تامین شده است.

وی با اشاره به دیگر مناطق نیز اضافه کرد: ورودی روستاهای پیردالو و تخت قیصر، برخی خیابان‌های شهر گوریه، پادگان شهید دقایقی، پادگان امام حسین (ع)، امام زاده عبدالله، مرقد علامه شیخ (ره)، برابن مالک، محوطه‌های مساجد آل طیب، آهنگران، شاهزید، ابریشمکاران و … از دیگر نقاط کار شده به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: در مجموع نصب ۹۰۵ دستگاه ال ای دی به همراه متعلقات مربوطه در سطح شهرستان شوشتر با صرف اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال انجام شد.

سید موسوی گفت: تقویت روشنایی معابر یکی از دغدغه‌ها و مطالبات به‌حق مردم عزیز بوده که برای تحقق آن پیگیری‌های بسیاری انجام شد و الحمدالله به نتایج مطلوبی رسید.

وی زحمات مجموعه توزیع برق در استان و شهرستان را قابل تقدیر دانست و اذعان کرد: از تلاش‌ها و همکاری مدیر و کارکنان شرکت توزیع برق خوزستان و شهرستان شوشتر در پیگیری و به نتیجه رسیدن این عملیات تشکر می‌‌شود.

نویسنده : مجتبی نارنج‌پور-روزنامه‌نگار | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.