Tuesday, 21 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ - 14 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20378
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار اجتماعی, اخبار اقتصادی, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲ | ارسال توسط :

تاسیسات روستاهای حاشیه دز مجددا در مدار خدمات دهی قرار گرفت

شوشترخبر| پس از بارش‌های سیل آسای هفته جاری که منجر به بالا آمدن رودخانه دز و خارج شدن تاسیسات آبرسانی شده بود، همینک شرایط در حالت عادی قرار دارد. احمدی سرپرست آبفای شوشتر با اعلام این خبر به روابط عمومی گفت: با توجه به بارش نعمت الهی در روزهای اخیر، پر شدن سد دز و […]

تاسیسات روستاهای حاشیه دز مجددا در مدار خدمات دهی قرار گرفت

شوشترخبر| پس از بارش‌های سیل آسای هفته جاری که منجر به بالا آمدن رودخانه دز و خارج شدن تاسیسات آبرسانی شده بود، همینک شرایط در حالت عادی قرار دارد.

احمدی سرپرست آبفای شوشتر با اعلام این خبر به روابط عمومی گفت: با توجه به بارش نعمت الهی در روزهای اخیر، پر شدن سد دز و آزادسازی آب پشت آن، رودخانه دز گل آلود شده و در پی آن سوپاپ‌ها و الکتروپمپ‌های برخی تاسیسات که از این رودخانه برداشت می‌کردند برای مدت کوتاهی از مدار خارج شدند‌.

احمدی بیان کرد: با تلاش روزه زاده مدیر و سایر کارکنان سخت‌کوش واحد تاسیسات این امور، در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه این تاسیسات مجدداً جانمایی، نصب و در مدار تولید قرار گرفت و ۲۷ روستای بخش شعیبیه از وضعیت قبل خارج گشته و مجدداً از نعمت آب شرب پایدار برخورد شدند.

وی در پایان گفت : با تلاش همکاران مان هم اکنون شرایط تولید و آبرسانی در نقاط مختلف شهرستان شوشتر در حالت عادی قرار دارد.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.