Friday, 17 May , 2024
امروز : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 10 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20230
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار اجتماعی, اخبار اقتصادی, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰ | ارسال توسط :

گرد و خاک به شوشتر رسید/ ستاد بحران به خواب رفت

شوشترخبر| در حالی صبح امروز در اهواز و کارون به دلیل گرد و خاک شدید تعطیل شد که بسیاری از،کارشناسان بر این باور بودند که شمال خوزستان نیز تا پیش از ظهر درگیر خاک خواهد شد، ولی ستاد مدیریت بحران که با تصمیمات خود بجای مدیریت بحران مسئولیت آفرینش بحران را به خوبی انجام می‌دهد […]

گرد و خاک به شوشتر رسید/ ستاد بحران به خواب رفت

شوشترخبر| در حالی صبح امروز در اهواز و کارون به دلیل گرد و خاک شدید تعطیل شد که بسیاری از،کارشناسان بر این باور بودند که شمال خوزستان نیز تا پیش از ظهر درگیر خاک خواهد شد، ولی ستاد مدیریت بحران که با تصمیمات خود بجای مدیریت بحران مسئولیت آفرینش بحران را به خوبی انجام می‌دهد در این باره نظر دیگری داشت.

در حال حاضر در شهرهای شوشتر و… گرد و غبار در حال تشدید است، گناه دانش‌آموزان شوشتر و شهرهای مجاور در اتخاذ تصمیم اشتباه مسئولان چیست؟

واقعا در شرایطی که با سیستم‌های پیشرفته می‌توان زمان دقیق بارش باران را با خطای تنها چند دقیقه پیش‌بینی کرد چطور ستاد مدیریت بحران به خطای پیش‌بینی فاحشی اینگونه دست میزند؟

سوال مهم‌تر اینجاست آیا مسئول اتخاذ این تصمیمات اشتباه برای چنین تصمیمی تنبیه می‌شود؟ آیا این تصمیم اشتباه برای اتخاذ کننده عواقبی در پیش دارد؟

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.