Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 19482
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۴۲ | ارسال توسط :

برگزاری اعتکاف در ۲۱ مسجد شهرستان شوشتر

شوشترخبر| رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر از برگزاری مراسم سنت حسنه اعتکاف در ۲۱ مسجد در مناطق مختلف شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد.حجت الاسلام محمد شوشتری نسب با اعلام این خبر افزود: همزمان با فرارسیدن ماه رجب المرجب و ایام البیض(۱۳ تا ۱۵ رجب) مراسم سنت حسنه اعتکاف در ۲۱ مسجد در […]

برگزاری اعتکاف در ۲۱ مسجد شهرستان شوشتر

شوشترخبر| رئیس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر از برگزاری مراسم سنت حسنه اعتکاف در ۲۱ مسجد در مناطق مختلف شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد.
حجت الاسلام محمد شوشتری نسب با اعلام این خبر افزود: همزمان با فرارسیدن ماه رجب المرجب و ایام البیض(۱۳ تا ۱۵ رجب) مراسم سنت حسنه اعتکاف در ۲۱ مسجد در شهرستان شوشتر برگزار گردید.
وی افزود: از این تعداد، ۱۳ مسجد ویژه برادران و ۸ مسجد مخصوص خواهران می باشد که در مدت سه روز پذیرای عزیران معتکف می باشند.
حجت الاسلام شوشتری نسب با اشاره به رشد چشمگیر شرکت کنندگان در مراسم اعتکاف رجبیه امسال اضافه کرد: در مجموع بیش از ۱۱۵۰ نفر از خواهران و برادران مؤمن در این آئین معنوی حضور یافتند که بیش از ۸۰ درصد آنان را جوانان و نوجوانان دانش آموز و دانشجو تشکیل می دهند.
وی در پایان از همکاری خوب و مؤثر ائمه محترم جماعات و امناء خدوم مساجد محل برگزاری اعتکاف تشکر و قدردانی کرد.

نویسنده : سردبیر ۷۲۰۰۶ | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.