Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 14542
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۰۸ | ارسال توسط :

بررسی شرایط زیست محیطی در شرکت کشت و صنعت امام خمینی

شوشترخبر| رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر اقدامات زیست محیطی انجام شده در شرکت کشت و صنعت امام خمینی را بررسی کرد. بهروز نجاتی در این بازدید با اشاره به قرارگیری نام این صنعت در لیست صنایع سبز کشور، از برخی اقدامات زیست محیطی انجام گرفته در این شرکت گفت: همه تلاشها باید در راستای […]

بررسی شرایط زیست محیطی در شرکت کشت و صنعت امام خمینی

شوشترخبر| رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر اقدامات زیست محیطی انجام شده در شرکت کشت و صنعت امام خمینی را بررسی کرد.

بهروز نجاتی در این بازدید با اشاره به قرارگیری نام این صنعت در لیست صنایع سبز کشور، از برخی اقدامات زیست محیطی انجام گرفته در این شرکت گفت: همه تلاشها باید در راستای تحقق برداشت سبز در این مجموعه انجام شود.

وی در این بازدید از روند برداشت سبز مزارع، مراحل اولیه احداث نهالستان، سیستم تصفیه خانه و پایش آنلاین پساب و اراضی کشت صنعتی اوکالیپتوس این شرکت بازدید و توصیه‌های لازم را جهت بهبود شرایط و تداوم اقدامات زیست محیطی به آن‌ها انتقال داد.

نجاتی بر لزوم حرکت به سمت بالابردن هرچه بیشتر میزان برداشت سبز و مدیریت کاه و کلش باقی مانده از این برداشت، تکمیل زنجیره برداشت سبز تا جمع آوری کامل و جلوگیری از هرگونه سوزاندن بقایای گیاهی پس از این برداشت تاکید کرد .

وی گفت : بهره گیری از تمامی امکانات و دانش روز جهان و مراکز علمی و پژوهشی برای این حل این موضوع و چالش، لازم و ضروری است.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی خوزنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.