Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 14539
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ | ارسال توسط :

بخش اطفال بیمارستان خاتم‌الانبیا برای پذیرش بیماران کرونا تخلیه شد

شوشترخبر| معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر از تخلیه کامل بخش اطفال بیمارستان خاتم الانبیا(ص) در کمتر از ۲۴ ساعت در پی تکمیل ظرفیت تخت های بستری بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان و انتقال بیماران بخش اطفال به بیمارستان الهادی (ع) خبر داد. دکتر نوذر کلانتر فرد افزود: متاسفانه با بروز سونامی ابتلا […]

بخش اطفال بیمارستان خاتم‌الانبیا برای پذیرش بیماران کرونا تخلیه شد

شوشترخبر| معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر از تخلیه کامل بخش اطفال بیمارستان خاتم الانبیا(ص) در کمتر از ۲۴ ساعت در پی تکمیل ظرفیت تخت های بستری بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان و انتقال بیماران بخش اطفال به بیمارستان الهادی (ع) خبر داد.

دکتر نوذر کلانتر فرد افزود: متاسفانه با بروز سونامی ابتلا به کرونا در شهرستان شوشتر ، درحالی که شهرستان در وضعیت قرمز به سر می برد، ظرفیت تخت های عادی و ویژه ای که برای بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان خاتم الانبیا(ص) در نظر گرفته شده بود تکمیل شده و ناچار شدیم بخش اطفال این بیمارستان را نیز برای بیماران مبتلا به کووید-۱۹ اختصاص دهیم و بیماران اطفال را به بیمارستان الهادی (ع) منتقل کنیم.

وی اظهار کرد: متاسفانه برخی هنوز معنای واقعی بحران را درک نکرده اند و این درحالی است که کادر بهداشت و درمان با تمام ظرفیت وامکانات درمقابله با ویروس می جنگد.

کلانتر فرد در پایان عنوان کرد: از همه همشهریان تقاضا داریم رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک را جدی بگیرند و به خصوص کودکان، کهنسالان، افراد دارای بیماری زمینه ای و مادران باردار را از خطر کرونا دور نگه دارند و به هیچ عنوان در دورهمی های خانوادگی و مراسم و تجمعات شرکت نکنند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.