Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 14773
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳ | ارسال توسط :

اگر مراعات نکنیم باز هم به شرایط قرمز بر می‌گردیم

رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: خوشبختانه پس از هفته های متوالی و باهمراهی مردم، افزایش استفاده از ماسک و اعمال محدودیت ها، وضعیت شیوع کرونا در شهرستان شوشتر از قرمز به نارنجی تغییر کرد.

اگر مراعات نکنیم باز هم به شرایط قرمز بر می‌گردیم

شوشترخبر| رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: خوشبختانه پس از هفته های متوالی و باهمراهی مردم، افزایش استفاده از ماسک و اعمال محدودیت ها، وضعیت شیوع کرونا در شهرستان شوشتر از قرمز به نارنجی تغییر کرد.

دکتر مجتبی کلانتر اظهار داشت: از همراهی همه مردم، کسبه محترم و اصناف، ادارات و سازمان ها، مسئولین وهمه دست اندرکاران تشکر میکنم ولی باید بدانیم که این وضعیت شکننده است و اگر این همراهی ادامه پیدا نکند مجددا به وضعیت قرمز بازخواهیم گشت.

دبیر شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوشتر در پایان عنوان کرد: از مردم شریف و فهیم شهرستان شوشتر انتظار داریم کماکان استفاده از ماسک را جدی بگیرند و تحت هیچ عنوان، در هیچگونه مراسم و تجمعی شرکت نکنند چرا که عادی انگاری، باعث می شود به شرایط خیز کرونا بازگردیم.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.