Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 14751
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 25 آوریل 2021 - 16:33 | ارسال توسط :

فرماندار شوشتر درگذشت پدر شهیدان مختاربند را تسلیت گفت

پدرانی که بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه های عمر خود یعنی فرزندانشان را در راه حفظ اسلام و انقلاب و دفاع از ناموس و وطن تقدیم کرده اند، اسوه های کم نظیر صبر، بردباری و فداکاری اند

فرماندار شوشتر درگذشت پدر شهیدان مختاربند را تسلیت گفت

شوشترخبر| فرماندار شوشتر در پیامی درگذشت پدر شهیدان مختاربند را تسلیت گفت.

متن پیام مهندس پنبه دانه پور در زیر آمده است:

باسمه تعالی
انا لله و انا الیه راجعون

پدرانی که بزرگترین و ارزشمندترین سرمایه های عمر خود یعنی فرزندانشان را در راه حفظ اسلام و انقلاب و دفاع از ناموس و وطن تقدیم کرده اند، اسوه های کم نظیر صبر، بردباری و فداکاری اند.

«مرحوم حاج رضا مختاربند» پدر شهیدان «محمود و حمید مختاربند» از جمله این بزرگواران بود که بی شک نام و یادش در زمره افتخار آفرینان دارالمومنین شوشتر ماندگار و جاوید خواهد ماند.

در نتیجه عمر و زندگی شرافتمندانه این مرد بزرگ، علاوه بر این شهیدان والا مقام که یکی در دوران دفاع مقدس و دیگری در دفاع از حرم آل الله به شهادت رسیدند، فرزندان دیگرشان هم به عنوان آزاده و جانباز، خود را فدای انقلاب اسلامی نمودند.

اینجانب ضمن ابراز تاسف و تاثر جهت وفات این پدر والا مقام، مصیبت پیش آمده را به خانواده محترم مختاربند تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب آمرزش و علو درجات و برای بازماندگانشان صبر جزیل و جمیل مسئلت می نمایم.

حسین پنبه دانه پور
فرماندار شهرستان شوشتر

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.