Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 13952
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 17 ژانویه 2021 - 8:39 | ارسال توسط :

اهدای اعضای مدافع حرم شوشتری؛ چهار نفر را از مرگ حتمی نجات داد

شوشترنامه: وحید طلازاده که چند روز پیش به دلیل حادثه تصادف به کما رفته بود، با اهدای عضو به چهار جوان خوزستانی روح و جان تازه‌ای به هم‌استانی‌های خود داد. به گزارش شوشترنامه به نقل از خوزنامه| مدیر مرکز فراهم‌آوری و هماهنگی پیوند اعضای بیمارستان گلستان اهواز در گفت و گویی اختصاصی با خوزنامه اظهار […]

اهدای اعضای مدافع حرم شوشتری؛ چهار نفر را از مرگ حتمی نجات داد

شوشترنامه: وحید طلازاده که چند روز پیش به دلیل حادثه تصادف به کما رفته بود، با اهدای عضو به چهار جوان خوزستانی روح و جان تازه‌ای به هم‌استانی‌های خود داد.

به گزارش شوشترنامه به نقل از خوزنامه| مدیر مرکز فراهم‌آوری و هماهنگی پیوند اعضای بیمارستان گلستان اهواز در گفت و گویی اختصاصی با خوزنامه اظهار داشت: مدافع حرم شوشتر با اهدای عضو چهار خوزستانی را از مرگ حتمی نجات داد و رکورد نخستین پیوند قلب جنوب غرب کشور را نیز به خوزستان اختصاص داد.

دکتر جواد شریعتی افزود: وحید طلازاده با اهدای قلب، کبد و دو کلیه توانست چهار جوان خوزستانی را از مرگ حتمی جناب داد و در ممات شهادت گونه‌اش نیز حیات به جامعه اهدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: دو کلیه این جوان شوشتری به ناصر جلالی از اهواز متولد ۱۳۶۳، صابری متولد ۱۳۵۷ توسط دکتر بحرینی پیوند زده شد و در شرایط کنونی حال دریافت کنندگان پیوند مناسب است.

مدیر مرکز فراهم‌آوری و هماهنگی پیوند اعضای بیمارستان گلستان اهواز عنوان کرد: کبد مرحوم طلازاده به علی صبوری متولد ۱۳۶۷ توسط دکتر دستیاری پیوند زده شد و شرایط عمومی دریافت‌کننده پیوند نیز مناسب است.

شریعتی تأکید کرد: سخت‌ترین پیوند در این اهدای عضو پیوند قلب بود، خوزستان به‌تازگی مجوز پیوند قلب را از مرکز دریافت کرده است و نخستین پیوند قلب جنوب غرب کشور در استان خوزستان توسط مرحوم طلازاده رقم خورد.

وی گفت: در شرایط کنونی قلب مدافع حرم وحید طلازاده به جعفر حیادری متولد ۱۳۶۳ توسط دکتر شیخی در حال پیوند است و این اعمال پیوند توسط دو پزشک حراج مطرح کشوری انجام‌شده است.

وی ضمن تجلیل از خانواده طلازاده عنوان کرد: خانواده ایثارگر طلازاده روزی فرزند خود را برای دفاع از حریم و حرم زینبی راهی جبهه دفاع کردند و امروز نیز با تصمیم بزرگی که اتخاذ کرده‌ و اجرای نمودند جان تازه به چند جوان هم‌استانی اهدا کردند، برخی از دریافت‌کننده عضو درصورتی‌که عمل پیوند دریافت نمی‌کردند در روزهای آینده با مرگ مواجه می‌شدند.

به گزارش خوزنامه درگذشت وحید طلازاده جوان ناکام شوشتری را به خانواده ایشان تسلیت گفته و ضمت آرزوی عفران و آرامش برای آن مرحوم از این تصمیم بزرگ آن‌ها تجلیل می‌کند.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی خوزنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.