Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 13949
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 27 دسامبر 2020 - 13:16 | ارسال توسط :

دستگیری سارقان به عنف؛ سارقان کارت‌های بانکی و عوامل تیراندازی شوشتر

شوشترنامه| فرمانده ناحیه انتظامی شوشتر گفت: سارقان به عنف و کارت‌های بانکی و عوامل جدید تیراندازی در سطح شهر شوشتر دستگیر و روانه زندان شدند. سرهنگ بهروز حسنوند در گفت‌وگویی اختصاصی با شوشترنامه اظهار داشت: با گزارش سرقت به عنف در سطح شهرستان شوشتر و در حوزه کلانتری ۱۱ سارقان در کمتر از شش ساعت […]

دستگیری سارقان به عنف؛ سارقان کارت‌های بانکی و عوامل تیراندازی شوشتر

شوشترنامه| فرمانده ناحیه انتظامی شوشتر گفت: سارقان به عنف و کارت‌های بانکی و عوامل جدید تیراندازی در سطح شهر شوشتر دستگیر و روانه زندان شدند.

سرهنگ بهروز حسنوند در گفت‌وگویی اختصاصی با شوشترنامه اظهار داشت: با گزارش سرقت به عنف در سطح شهرستان شوشتر و در حوزه کلانتری ۱۱ سارقان در کمتر از شش ساعت شناسایی و با کار اطلاعاتی و شگردهای حرفه‌ای این سارقان به دام افتادند.

وی افزود: این سارقان در حال حاضر با تشکیل پرونده به دادسرا ارسال شده‌اند و پرونده در حال بررسی و رسیدگی است.

*دستگیری عاملان تیراندازی در شوشتر

فرمانده ناحیه انتظامی شوشتر گفت: عوامل تیراندازی‌های شبانه در سطح شهر شوشتر با کار پیچیده اطلاعاتی شناسایی و توسط عوامل پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان غافلگیر شدند.

حسنوند تعداد این عاملان را هفت نفر عنوان کرد و افزود: پس از شناسایی دقیق و مشخص شدن مخفیگاه این افراد در عملیاتی گسترده و غافلگیرانه این مخلان امنیت و نظم شناسایی دستگیر شدند.

*دستگیر سارقان کارت‌های بانکی شوشتر

فرمانده ناحیه انتظامی شوشتر گفت: گزارشاتی به کلانتری ۱۱ شوشتر رسیده بود که برخی با سرقت کارت‌های بانکی در ورودی بانک‌های شوشتر ناامنی ایجاد کرده‌اند که در این زمینه پیگیری اطلاعاتی آغاز شد.

حسنوند افزود: سارقانی در حین سرقت کارت‌های بانکی شناسایی‌شده و دستگیر شدند که این تعداد با بازرسی بدنی تعدادی زیاد کارت‌بانکی مسروقه همراه داشتند.

وی تاکید کرد: این سارقان به دادسرا ارسال و پرونده در حال رسیدگی است.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.