Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 14888
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸ | ارسال توسط :

اجرای ۳ پروژه با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور تحول زیرساخت‌های بیمارستان الهادی

معاون توسعه مدیریت و‌منابع دانشکده علوم پزشکی شوشتر از بهسازی، نوسازی و تامین زیر ساخت ها‌و تاسیسات بیمارستان الهادی(ع) با راه اندازی ۳ پروژه عمرانی در حال اجرا بااعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در راستای تکمیل چرخه درمان در شهرستان خبر داد.

اجرای ۳ پروژه با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور تحول زیرساخت‌های بیمارستان الهادی

شوشترخبر| معاون توسعه مدیریت و‌منابع دانشکده علوم پزشکی شوشتر از بهسازی، نوسازی و تامین زیر ساخت ها‌و تاسیسات بیمارستان الهادی(ع) با راه اندازی ۳ پروژه عمرانی در حال اجرا بااعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال در راستای تکمیل چرخه درمان در شهرستان خبر داد.

حجت بااحمدی با اعلام این خبر گفت: نصب و راه اندازی اکسیژن ساز ۳۰۰ لیتری بیمارستان الهادی(ع) به عنوان سومین منبع تامین اکسیژن این بیمارستان در مراحل پایانی است و ساختمان آن نیز بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: تکمیل بخش مراقبت های ویژه ICU، استاندارد سازی و بهبود کیفیت این بخش با نصب و راه اندازی سیستم هواسازی و برودت پیشرفته نیز از فعالیت های ارزشمندی است که در بیمارستان الهادی(ع) انجام شده و هم اکنون آماده بهره برداری است.

بااحمدی همچنین اظهار کرد: پروژه تامین زیر ساخت های برق و تاسیسات بیمارستان و محوطه سازی و روشنایی آن نیز بعنوان یکی از مهمترین پروژه های ساماندهی در بیمارستان الهادی(ع) تعریف و اجرا شد که علاوه بر زیبایی منحصر به فرد، در حفظ امنیت بیمارستان نیز تاثیر بسزایی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی در پایان گفت: از حمایت های رییس محترم دانشکده و همچنین مدیران پرتلاش بیمارستان الهادی (ع)، آقای دکتر خسروی و سرکار خانم شامنصوری که با نهایت توان در پیشبرد این پروژه ها تاثیر گذار بوده اند تشکر و سپاسگزاری میکنم و همچنین از مدیریت عمرانی و مدیریت پشتیبانی دانشکده آقایان ابراهیمی و کرمی و نیروهای این دوحوزه نیز به نوبه خود قدردانی میکنم و امیدوارم به زودی با احداث پروژه های بزرگ بیمارستان الهادی(ع) که در اولویت برنامه های دانشکده است شاهد ارتقای هرچه بیشتر خدمات دهی به مردم و بخصوص مادران باردار در این بیمارستان باشیم.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.