Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 14855
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۶:۲۵ | ارسال توسط :

آغاز مرحله دوم پلاک‌کوبی درختان شوشتر

شهردار شوشتر با اعلام این خبر افزود: پیش از این پلاک کوبی درختان در کلان شهر های زیادی از جمله تهران ، تبریز، شیراز، اصفهان صورت پذیرفته است ولی هیچکدام قابلیت های طرح انجام شده در شوشتر را ندارند.

آغاز مرحله دوم پلاک‌کوبی درختان شوشتر

شوشتر خبر|شهردار شوشتر با اعلام این خبر افزود: پیش از این پلاک کوبی درختان در کلان شهر های زیادی از جمله تهران ، تبریز، شیراز، اصفهان صورت پذیرفته است ولی هیچکدام قابلیت های طرح انجام شده در شوشتر را ندارند.

عباس اسکندری‌نیا عنوان کرد: این پروژه بزرگ با قابلیت های منحصر به فرد، برای اولین بار در کهن شهر شوشتر و به همت سازمان مردم نهاد احیاگران اقلیم آسیاب های آبی اجرا می‌شود.

وی تاکید کرد: انجام این طرح به ساماندهی، حفاظت و توسعه ی فضای سبز شهری کمک شایانی خواهد کرد. شهروندان می‌توانند با قرار دادن تلفن همراه خود در مقابل هر پلاک، اطلاعات مربوط به هر درخت را مشاهده و همچنین هرگونه مشکل در مورد درخت مورد نظر را توسط سامانه طراحی شده به اطلاع مسئولین برسانند‌.

شهردار شوشتر افزود: ایجاد بانک اطلاعاتی به منظور دسترسی آسان به اطلاعات همه درختان، سامانه گزارش قطع درخت و مشکلات فضای سبز، سامانه گزارش کاشت نهال از قابلیت های این پروژه ی بزرگ به شمار میروند که به تدریج و در طول کار به بهره برداری خواهند رسید.

https://www.instagram.com/p/COmbPSUAJsn/?igshid=kuhk0nfop4b5
نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.