Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 13995
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 02 مارس 2021 - 9:45 | ارسال توسط :

مراجعات به مراکز درمانی شوشتر فزاینده رشد داشته است

 فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص ضرورت انجام تست مسافران پرواز‌ها از مبدا یا در مقصد خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام مسافران این پروازها ملزم به انجام تست کرونا نیستند و فقط مسافرانی که مبدا سفرشان خوزستان است، از ۴۸ ساعت قبل با مراجعه به مراکز بهداشتی تست سریع […]

مراجعات به مراکز درمانی شوشتر فزاینده رشد داشته است

 فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص ضرورت انجام تست مسافران پرواز‌ها از مبدا یا در مقصد خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تمام مسافران این پروازها ملزم به انجام تست کرونا نیستند و فقط مسافرانی که مبدا سفرشان خوزستان است، از ۴۸ ساعت قبل با مراجعه به مراکز بهداشتی تست سریع را انجام دهند.

وی افزود: این امر به دلیل قرنطینه معکوس دارای اهمیت است چرا که باید از انتشار ویروس به دیگر نقاط کشور جلوگیری شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: اگر فردی مشکوک به این بیماری بود و یا پزشکان حاضر در مراکز درمانی تشخیص دهند که فردی نیازمند انجام تست PCR است در این صورت نیازی به پرداخت هزینه آزاد به مبلغ سه میلیون ریال نیست.

وی پیرامون آخرین وضعیت ویروس در خوزستان بیان کرد: طی روزهای اخیر بار مراجعه بیماران به مراکز درمانی در شهرهای اهواز، ماهشهر، دشت آزادگان، شوشتر و دزفول افزایش یافته و این امر موجب فشار بیشتر به بیمارستان‌ها به خصوص در بیمارستان‌های اهواز شده است.

فرهاد ابول نژادیان تصریح کرد: در یک هفته اخیر رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، ادارات و سازمان‌ها بهتر و بیشتر شده اما برای کنترل بیماری همراهی بهتری را از سوی مردم خواستاریم.

وی اذعان کرد: برخی همچنان تصور می‌کنند ضعف، بیحالی و درد گلو علائم سرماخوردگی هستند و مسئله را جدی نمی‌گیرند.

ابول نژادیان اظهار کرد: عامل انتشار در خانواده‌ها سهم ۲۵ درصدی در آمار ابتلا به کرونا است که از مردم تقاضا داریم با مشاهده هر علامتی از بیماری خود را قرنطینه و سریعا به مراکز درمانی مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.