Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 17769
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ | ارسال توسط :

خبرگزاری دولت اظهارات نمایندگان را تحریف می‌کند / افزایش قیمت خودرو و گرانی لوازم خانگی نگرانی امروز مردم است

شوشترخبر| عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه انجام وظایف نظارتی مجلس منافاتی بر وحدت قوا ندارد، گفت: افزایش قیمت خودرو و گرانی لوازم خانگی نگرانی امروز مردم بوده و وزرای دولت باید نمایندگان را در خصوص این افزایش قیمت‌ها و سایر سوالات و ابهامات موجود قانع کنند، اما اینکه خبرگزاری دولت برای رسیدن به […]

خبرگزاری دولت اظهارات نمایندگان را تحریف می‌کند / افزایش قیمت خودرو و گرانی لوازم خانگی نگرانی امروز مردم است

شوشترخبر| عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه انجام وظایف نظارتی مجلس منافاتی بر وحدت قوا ندارد، گفت: افزایش قیمت خودرو و گرانی لوازم خانگی نگرانی امروز مردم بوده و وزرای دولت باید نمایندگان را در خصوص این افزایش قیمت‌ها و سایر سوالات و ابهامات موجود قانع کنند، اما اینکه خبرگزاری دولت برای رسیدن به هدف خود صحبت نمایندگان مجلس را تحریف کند نه حرفه‌ای است و نه اخلاقی.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه انجام وظایف نظارتی مجلس منافاتی بر وحدت قوا ندارد، گفت: افزایش قیمت خودرو و گرانی لوازم خانگی نگرانی امروز مردم بوده و وزرای دولت باید نمایندگان را در خصوص این افزایش قیمت‌ها و سایر سوالات و ابهامات موجود قانع کنند، اما اینکه خبرگزاری دولت برای رسیدن به هدف خود صحبت نمایندگان مجلس را تحریف کند نه حرفه‌ای است و نه اخلاقی.

رحمت اله فیروزی پوربادی با اشاره به رفتار غیر حرفه‌ای خبرگزاری ایرنا و تحریف مصاحبه گفت: خبرنگار خبرگزاری ایرنا در خصوص وحدت میان قوا سوال کرد و بنده در پاسخ گفتم، امامین انقلاب همواره بر وحدت و همدلی میان سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه تأکید داشتند تا با همکاری و هم افزایی یک‌دیگر مشکلات کشور بر طرف شود.

نمایند مردم نطنز و بادرود و قمصر در مجلس که با خانه ملت مصاحبه می کرد، با اشاره به سوال خبرنگار خبرگزاری دولت در خصوص استیضاح وزیر صمت، افزود: در پاسخ به این سوال تأکید کردم بنده طرح استیضاح را امضا نکردم، اما این امر حق نمایندگان مردم بوده و وزرا باید نسبت به عملکرد خود پاسخ گو بوده و با ارائه توضیحات نمایندگان را قانع کند. اما متاسفانه خبرنگار از قول بنده نوشته است که با استیضاح مخالف هستم! این امر خلاف رفتار حرفه‌ای بوده و رسالت خبرنگاری و خبرنویسی صداقت و راستی است. خبرنگار نباید سلیقه خودش را در مصاحبه‌ها اعمال کند؛ چرا که اینگونه رفتار‌ها به خدشه دار شدن روابط دولت و مجلس منجر می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: افزایش خودرو و گرانی لوازم خانگی نگرانی امروز مردم بوده و وزرا دولت باید نمایندگان را در خصوص این افزایش قیمت‌ها و سایر سوالات و ابهامات موجود قانع کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: بحث اصلی بنده ضرورت اقناع سازی نمایندگان مجلس و مردم توسط وزرای دولت بوده و از طرفی تفسیر بیانات مقام معظم رهبری در خصوص وحدت سه قوه مبنی بر عدم استیضاح وزرای دولت اشتباه بوده و انجام وظایف نظارتی مجلس منافاتی بر وحدت قوا ندارد. اما انتقادات و سوالات نیز باید صادقانه و به دور از حُب و بغض و تخریب باشند.

نویسنده : سردبير | منبع خبر : خانه ملت
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.