Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 15473
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸ | ارسال توسط :

برگزاری تور پرنده نگری در شوشتر

این برنامه با همکاری و مشارکت این اداره، شرکت‌های ماهی کارون و‌کشت و صنعت کارون و انجمن پویندگان آوان محیط زیست و با حضور علاقه‌مندان به حیات وحش و انجمن‌های زیست محیطی شوشتر در محل اراضی و استخر‌های پرورش ماهی کارون برگزار شد.

برگزاری تور پرنده نگری در شوشتر

شوشترخبر| به مناسبت روز جهانی پرندگان مهاجر ، تور پرنده نگری در شوشتر برگزار شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شوشتر گفت : این برنامه با همکاری و مشارکت این اداره، شرکت‌های ماهی کارون و‌کشت و صنعت کارون و انجمن پویندگان آوان محیط زیست و با حضور علاقه‌مندان به حیات وحش و انجمن‌های زیست محیطی شوشتر در محل اراضی و استخر‌های پرورش ماهی کارون برگزار شد.

نجاتی افزود: کارشناس این اداره در این برنامه ضمن بیان توضیحات لازم در خصوص روز جهانی پرندگان مهاجر و گونه‌های بومی و مهاجر منطقه، از نزدیک و با استفاده از دوربین‌های دوچشمی و دوربین عکاسی تعدادی از گونه‌های حاضر در منطقه را برای شرکت کنندگان معرفی و به بیان خصوصیات زیستی آن‌ها پرداخت.

وی ادامه داد : : وظیفه ما معرفی این گونه‌ها و زیبایی‌های آن‌ها و بیان نقش و اهمیت حفاظت از آن‌ها برای عموم مردم است تا با افزایش آگاهی و دانش عمومی، تخریب‌ها و آسیب‌هایی که می‌تواند از سوی ناآگاهی به پرندگان وارد شود کاسته شود.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : صدا و سیما
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.