Wednesday, 17 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 9 شوال 1445
شناسه خبر : 13670
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ | ارسال توسط :

از نداشتن پمپ آبیاری تا فرار از مسئولیت اداره چمن ورزشگاه تختی

شوشترنامه| چمن روباز ورزشگاه تختی به زعم بسیاری از بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال یکی از مرغوب‌ترین و بهترین چمن‌های استان خوزستان به شمار می‌آید، این چمن در بازدید خبرنگار شوشترنامه تقریبا در حال نابودی است، چرا؟ برای پیدا کردن پاسخ این سئوال باید به پرسش‌های متعددی پاسخ گفت تا به جواب این چرا رسید. چمن […]

از نداشتن پمپ آبیاری تا فرار از مسئولیت اداره چمن ورزشگاه تختی

شوشترنامه| چمن روباز ورزشگاه تختی به زعم بسیاری از بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال یکی از مرغوب‌ترین و بهترین چمن‌های استان خوزستان به شمار می‌آید، این چمن در بازدید خبرنگار شوشترنامه تقریبا در حال نابودی است، چرا؟ برای پیدا کردن پاسخ این سئوال باید به پرسش‌های متعددی پاسخ گفت تا به جواب این چرا رسید.

چمن روباز ورزشگاه تختی یکی از مکان‌هایی است که هم برای ورزش علاقه‌مندان و هم برای تمرین تیم‌های فوتبال و مدرسه‌های فوتبال در شوشتر کاربرد دارد، این چمن تقریبا شش ماه است تعطیل است.

پیگیری‌های شوشترنامه برای اینکه این چمن چرا به این حال و روز درآمده است ابتدا از اداره ورزش و جوانان شوشتر آغاز شد، متولی اصلی امور ورزش نقریبا دو ماه است بدون رئیس و سرپرست اداره می‌شود، آگاهان در این زمینه به شوشترنامه گفته‌اند که پس از تودیع اسماعیل حسینی منجزی رئیس این اداره و معرفی فردی به نام اژدری عملا این اداره از داشتن رئیس محروم شده است و در دو ماه گذشته امور ورزش شوشتر رهاشده است، همه منتظذند که رئیس اداره ورزش و جوانان معرفی شود که تا زمان مخابره این گزارش چنین اتفاقی نیافتاده است.

برخی منابع آگاه اعلام کرده‌اند که پیشتر چمن ورزشگاه تختی با همکاری شهرداری شوشتر آبیاری می‌شد و پس از تغییر حسینی منجزی هماهنگی و همکاری با شهرداری متوقف شده است و عملا آبیاری این چمن متوقف شده است.

بر این اساس، ورزشگاه تختی شوشتر پمپ آبی برای آبیاری چمن‌های موجود شماره یک و شماره دو… ندارد، البته چمن شماره دو پس از افتتاح در آستانه انتخابات عملا در شرایط کنونی از قابلیت استفاده توسط ورزشکاران خارج شده است.

*چمن ورزشگاه در اختیار ما نیست

معمولان چمن ورزشگاه تختی باید در اختیار هیئت فوتبال باشد، از رئیس هیئت فوتبال شهرستان شوشتر برای شرایط این چمن پیگیری کردیم که اعلام کرده است که چمن در اختیار هیئت فوتبال نیست.

حسین نبی‌زاده افزود: چمن ورزشگاه تختی تا اردیبهشت ماه در اختیار هیئت فوتبال شوشتر بوده است و تا تیرماه سال جاری هزینه‌های فردی که مسئولیت نگهداری و آبیاری چمن را برعهده دارد را پرداخت کرده‌ایم ولی به دلیل اینکه این چمن از هیئت فوتبال برای برگزاری مزایده گرفته شده است ما برای نگهداری آن هیچ مسئولیتی نداریم و دو ماه هم بدون داشتن مسئولیت هزینه‌های آبیاری را پرداخت کرده‌ایم.

وی از اینکه در حال حاضر این چمن در اختیار کیست ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: این مسئله را باید از اداره ورزش و جوانان پیگیری کرد.

برخی بر این باورند که امسال که مدرسه‌های فوتبال تعطیل هستند، عملا نگهداری و در اختیار داشتن چمن ورزشگاه انتفاعی ندارد و به این دلیل هیچکس حاضر نیست در این باره مسئولیت بپردازد.

آنچه در این بین حائز اهمیت است این است که چمن وزشگاه شوشتر در حال حاضر در حال نابودی است، این داشته‌ای از جوانان این شهرستان است و نباید بین سه‌گانه نداشتن رئیس اداره ورزش و مزایده و انتفاع نگهداری گزینه نابودی چمن ورزشگاه رقم بخورد.

حال باید توجه داشت که چگونه مدیری تغییر می‌کند در حالی که هنوز برای جایگزین وی تصمیم اتخاذ نشده است و در این بین بسیاری از امور بر زمین می‌ماند و داشته‌های یک شهر در این زمینه به نابودی نزدیک می‌شود.

در دو سال گذشته بازدید مدیر کل ورزش و جوانان شوشتر از ورزشگاه تختی شوشتر به همراه نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با وعده‌های متعددی در این زمینه و اعتبار کلان و… همراه بود، ولی آنچه در بازدید میدانی خبرنگار شوشترنامه مشخص شد این است که این ورزشگاه حتی یک پمپ برای آبیاری چمن ندارد، وضعیت محوطه‌سازی و سایر امور در این ورزشگاه بسیار تاسفبار بود.

امید است برای رفع مشکل در این زمینه اقدامی شایسته در دستور کار قرار گیرد، البته با پیگیری‌های شوشترنامه مشخص شد که بزودی یکی از جوانان بومی این شهرستان به عنوان ریاست اداره ورزش و جوانان منصوب می‌شود، مدیر جدید علاوه بر برنامه کلان در حوزه ورزش باید ابتدا برای آبیاری چمن ورزشگاه فکری اساسی کند.

نویسنده : مجتبی نارنج پور | منبع خبر : اختصاصی شوشترنامه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.