Tuesday, 19 March , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ - 10 رمضان 1445
شناسه خبر : 220
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 20 فوریه 2019 - 14:55 | ارسال توسط :

پای پزشکان متخصص به شعیبیه باز شد

به مردم عزیز منطقه شعیبیه، سردار گیلانی نماینده پرتلاش مردم شوشتر و گتوند و حاج اقا منصوری امام جمعه معزز شعیبیه قول دادیم که پای پزشکان متخصص را به این منطقه باز کنیم تا مردم برای ویزیت پزشکان متخصص فاصله نسبتاً زیاد تا شوشتر را طی نکنند و خداوند را شاکرم که طبق برنامه ریزی های معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی از روز دوشنبه ۶ اسفند ماه این قول محقق شده و درمانگاه تخصصی راه اندازی می شود.

پای پزشکان متخصص به شعیبیه باز شد

دکتر فرهاد ابول نژادیان رئیس این دانشکده گفت: به مردم عزیز منطقه شعیبیه، سردار گیلانی نماینده پرتلاش مردم شوشتر و گتوند و حاج اقا منصوری امام جمعه معزز شعیبیه قول دادیم که پای پزشکان متخصص را به این منطقه باز کنیم تا مردم برای ویزیت پزشکان متخصص فاصله نسبتاً زیاد تا شوشتر را طی نکنند و خداوند را شاکرم که طبق برنامه ریزی های معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی از روز دوشنبه ۶ اسفند ماه این قول محقق شده و درمانگاه تخصصی راه اندازی می شود.

دکتر ابول نژادیان افزود: روز دوشنبه عصر متخصصین اطفال و زنان،زایمان و نازایی و روز سه شنبه صبح نیز متخصصین ارتوپدی و داخلی به ویزیت مردم در بیمارستان محلی شعیبیه خواهند پرداخت.

دکتر ابول نژادیان همچنین در مورد چگونگی نوبت دهی گفت: فعلا به دلیل اینکه تعداد مراجعین زیاد نیست نوبت دهی بصورت حضوری انجام می شود اما بسته به استقبال مردم ممکن است از دیگر شیوه های نوبت دهی نیز استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: از مردم منطقه تقاضا داریم در امر اطلاع رسانی این موضوع با دانشکده مشارکت کنند تا زمینه حضور پزشکان متخصص بیشتر نیز در این منطقه فراهم شود.

|
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.