Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 13124
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۶:۰۷ | ارسال توسط :

فرماندار شوشتر از محل ثبت نام کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی بازدید کرد

شوشترنامه، با آغاز ثبت نام کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز فرماندار شوشتر از محل ثبت نام کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند بازدید کرد. حسین پنبه‌دانه‌پور از نزدیک در حریان روند ثبت نام‌ها و نظارت بر این امر پرداخت و توصیه‌های قانونی در این زمینه را یادآور شد. بر […]

فرماندار شوشتر از محل ثبت نام کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی بازدید کرد

شوشترنامه، با آغاز ثبت نام کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی صبح امروز فرماندار شوشتر از محل ثبت نام کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شوشتر و گتوند بازدید کرد.

حسین پنبه‌دانه‌پور از نزدیک در حریان روند ثبت نام‌ها و نظارت بر این امر پرداخت و توصیه‌های قانونی در این زمینه را یادآور شد.

بر اساس قانون روند ثبت نام کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز دهم آذر ماه لغایت ۱۶ آذر ماه ادامه خواهد داشت و به موازات این روند از دهم تا ۱۵ آذر ماه ظرف زمانی برای تشکیل هیات های اجرائیه در فرمانداری‌هاست، این روند با دعوت معتمدین و انتخاب تعدادی برای حضور در هیات اجرایی رسما انجام خواهد شد.

پی.نوشت: شوشترنامه تلاش دارد، اخبار انتخابات مجلس شورای اسلامی را بدون جانب‌داری از همه کاندیدا پوشش خبری دهد، متون و تصاویر توسط نمایندگان مورد وثوق و معرفی شده داوطلبان به شوشترنامه ارسال می‌شود.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.