Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 13153
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 31 دسامبر 2019 - 15:14 | ارسال توسط :

انتخابات شوشتر | تخلفات انتخاباتی در شوشتر به سخت‌ترین شکل ممکن برخورد می‌شود

دادستان شهرستان شوشتر گفت: تخلفات انتخاباتی می‌تواند سلامت انتخابات را خدشه‌دار کند، در این زمینه توجه داشته باشیم که در صورت بروز تخلفات مماشاتی انجام نمی‌شود و سخت برخورد می‌کنیم، حداقل برخورد در دستور کار نیست بلکه حداکثر برخورد در دستور است. به گزارش شوشترنامه | سید قادر موسوی دادستان شهرستان شوشتر در نشست شورای […]

انتخابات شوشتر | تخلفات انتخاباتی در شوشتر به سخت‌ترین شکل ممکن برخورد می‌شود

دادستان شهرستان شوشتر گفت: تخلفات انتخاباتی می‌تواند سلامت انتخابات را خدشه‌دار کند، در این زمینه توجه داشته باشیم که در صورت بروز تخلفات مماشاتی انجام نمی‌شود و سخت برخورد می‌کنیم، حداقل برخورد در دستور کار نیست بلکه حداکثر برخورد در دستور است.

به گزارش شوشترنامه | سید قادر موسوی دادستان شهرستان شوشتر در نشست شورای اداری شهرستان شوشتر اظهار داشت: در ستاد پیشگیری به دنبال پیشگیری از جرائم هستیم و بیشتر تلاش داریم به صورت ایجابی برخورد کنیم، ولی در صورت بروز تخلفی سخت و جدی برخورد می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم از مسئولان در مقابل تخلفات انتخاباتی صیانت کنیم، انتخابات مقوله‌ای سنگین و بزرگ است، یک پروژه ملی است، اهمیت فراوان انتخابات باعث می‌شود تا حساسیت این موضوع بیش از همیشه باشد.

وی تاکید کرد: نظام در تلاش است که با انتخابات مردمسالاری را در کشور به اثبات برساند، دوستان ایران در تلاش هستند که اعلام کنند کشوری که با ما ارتباط نزدیک دارد کشوری مردمسالار است و دشمن ایران تلاش دارد تا به هر نحوی این انتخابات را تشکیک کند، درصد مشارکت بالا در انتخابات می‌تواندچشم دشمن را کور کند و آنها را مایوس کند.

موسوی تاکید کرد: همه در یک قایق هستیم و همه مسئولان نظام هستیم، باید از آرای مردم که حق‌الناس هستند حفاظت کنیم و در این مسیر از همه تلاش خود بهره ببریم.

دادستان شهرستان شوشتر گفت: دور کشور پر است از دشمن، در این مسیر تلاش دارند تا با هر وسیله‌ای در نتیجه انتخابات تشکیک کنند و سلامت انتخابات را زیرسئوال ببرند.

وی با اشاره به فضای مجازی تاکید کرد: در مقوله فضای مجازی واتساپ، تلگرام و اینستگرام می‌تواند با یک تخلف کوچک را سریع بزرگ‌نمایی کند و پیرامون را در این زمینه خدوش سازد، باید تلاش کنیم که پیش از بروز تخلفات پیشگیری کنیم.

وی خطاب به مسئولان شهرستان شوشتر گفت: جلسات ستاد پیگیری از انتخابات بصورت مرتب برگزار می‌شود، این ستاد رفتارهای انتخاباتی را رصد و پایش می‌کند، مواظب باشید ناخواسته بی‌احتیاطی نکنید.

وی عنوان کرد: نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در شرایط کنونی یک داوطلب و کاندیدا محسوب می‌شود، مواظب باشید خدای ناکرده با داوطلبی و کاندیدایی ناخواسته عکسی، تصویری، حضوری و… نداشته باشید که برخورد خواهیم کرد.

خبرنگار: مجتبی نارنج پور

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.