Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 17392
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : 14 فوریه 2023 - 18:15 | ارسال توسط :

اعتصاب کارکنان پایگاه جهانی سازه‌های آبی‌ شوشتر

شوشترخبر| کارکنان پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر همزمان با اعتصاب پایگاه‌های جهانی و ملی میراث فرهنگی در کشور در اعتراض به قراردادهای سال‌جاری و تعیین سطح حقوق و دستمزد و نادیده گرفتن سوابق سنواتی در پرداخت حقوق اعتصاب کردند. اخبار موثق رسیده از پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر بر این مهم تاکید دارد […]

اعتصاب کارکنان پایگاه جهانی سازه‌های آبی‌ شوشتر

شوشترخبر| کارکنان پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر همزمان با اعتصاب پایگاه‌های جهانی و ملی میراث فرهنگی در کشور در اعتراض به قراردادهای سال‌جاری و تعیین سطح حقوق و دستمزد و نادیده گرفتن سوابق سنواتی در پرداخت حقوق اعتصاب کردند.

اخبار موثق رسیده از پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر بر این مهم تاکید دارد که این اعتصاب در روند پذیرش گردشگر در سایت‌های جهانی شوشتر وقفه‌ای ایجاد نکرده است، ولی در برخی پایگاه‌های جهانی استان خوزستان اعتصاب کارکنان منجر به تعطیلی سایت‌های گردشگری شده است.

بر پایه این گزارش، کارکنان پایگاه‌های جهانی و ملی میراث فرهنگی در سراسر کشور سال‌هاست در پرداخت حقوق و دستمزد با آشفتگی و بی‌نظمی مواجه هستند و هیچ نظمی در پرداختی‌ها و تناسبی با سطح حقوق و دستمزد در کشور در مقایسه با سایر ارگان‌های دولتی و غیردولتی اعم از کارمندی و کارگری وجود ندارند.

شرایط موجود با نزدیکی ایام نوروز و اعتصاب کارکنان این پایگاه‌ها نوید روزهای و اتفاقات ناخوشایندی برای گردشگری را می‌دهد.

نویسنده : مجتبی نارنج‌پور-روزنامه‌نگار | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.