Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 13975
  پرینتخانه » اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰:۰۴ | ارسال توسط :

پلاک کوبی و شناسنامه دار کردن درختان در شوشتر

شوشترخبر(شوشترنامه)| شهردار شوشتر گفت: با اجرای طرح شناسنامه‌دار شدن درختان شوشتر تعداد ۸ هزار درخت از درختان شهرستان شوشتر پلاک کوبی و شناسنامه دار می‌شوند. شهردار شوشتر با اعلام این خبر اظهار کرد: در این طرح تعداد ۸ هزار درخت از درختان سطح شهر پلاک کوبی و شناسنامه دار می‌شوند. به طوری که این پلاک‌ها […]

پلاک کوبی و شناسنامه دار کردن درختان در شوشتر

شوشترخبر(شوشترنامه)| شهردار شوشتر گفت: با اجرای طرح شناسنامه‌دار شدن درختان شوشتر تعداد ۸ هزار درخت از درختان شهرستان شوشتر پلاک کوبی و شناسنامه دار می‌شوند.

شهردار شوشتر با اعلام این خبر اظهار کرد: در این طرح تعداد ۸ هزار درخت از درختان سطح شهر پلاک کوبی و شناسنامه دار می‌شوند. به طوری که این پلاک‌ها دارای کیو آر کد QR code هستند و اطلاعات آن‌ها در سایتی که به همین منظور طراحی شده، قابل دسترسی و مطالعه است.پلاک کوبی و شناسنامه دار کردن درختان در شوشتر

عباس اسکندری نیا اطلاعات هر درخت را شامل نام درخت، گونه، نشانی محل آن، وضعیت درخت و دیگر اطلاعات لازم عنوان کرد و افزود: سازمان مردم نهاد احیاگران اقلیم آسیاب‌های آبی شوشتر، وابسته به معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، عهده دار این کار پسندیده شده است.

شهردار شوشتر فرهنگسازی و داشتن یک درخت برای هر شهروند را هدف اصلی طرح پلاک کوبی و شناسنامه دار کردن درختان برشمرد و اذعان داشت: با توجه به افزایش ساخت و ساز‌های جدید در شهرها، کاهش بارندگی، پائین رفتن سطح آب‎های زیر زمینی و … اهمیت و ارزش درختان به خصوص درختان قطور و کهنسال، حفاظت و صیانت از فضای سبز شهری نیز باید با جدیت بیشتری صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: حفظ و حراست درختان سطح شهر وظیفه شهروندان و مردم است و مردم باید با کاشت به موقع درخت در معابر و در مقابل منزل مسکونی و واحد تجاری خود، در این طرح سهیم باشند، به نحوی که این سرمایه عمومی و ملی از بین نرود.
بیشتر بخوانید:درختان کهنسال بلوط، فدای ویلا سازی می‌شوند
مهندس اسکندری نیا در پایان یادآور شد: باید با همکاری بین مردم و شهرداری فضایی ایجاد نماییم تا دل هر رهگذر را برباید و با استنشاق اکسیژن و هوای پاک سلامتی خود و فرزندانمان را تضمین نمائیم.

| منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.