Tuesday, 30 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 22 شوال 1445
شناسه خبر : 12568
  پرینتخانه » تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ | ارسال توسط :

آبرسانی به مردم در گوریه شوشتر با تانکر در حال انجام است

مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به خسارت سیل به تاسیسات آب و فاضلاب در شهر گوریه گفت: در حال حاضر پنج تانکر توزیع آب شرب سالم در شهر گوریه مستقر شده که ۲ تانکر در کمپها،۲ تانکر در مرکز شهر و یک تانکر برای تامین ۲۴ ساعته آب شرب تانکرهای مستقر شده ، فعال هستند. […]

آبرسانی به مردم در گوریه شوشتر با تانکر در حال انجام است

مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به خسارت سیل به تاسیسات آب و فاضلاب در شهر گوریه گفت: در حال حاضر پنج تانکر توزیع آب شرب سالم در شهر گوریه مستقر شده که ۲ تانکر در کمپها،۲ تانکر در مرکز شهر و یک تانکر برای تامین ۲۴ ساعته آب شرب تانکرهای مستقر شده ، فعال هستند.


صادق حقیقی پور افزود: آبفای خوزستان تا کنون ۱۰ هزار لیتر آب معدنی در شهر گوریه ازتوابع شهرستان شوشتر توزیع کرده است و عملیات آبرسانی به شهرهای سیل زده به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود و در این شهر هیچ گونه مشکل کمبود آب وجود ندارد.


وی با اشاره به نظارت دقیق بر کیفیت آب در استان خوزستان بیان کرد: واحد های کنترل و کیفیت آب در شهرها مستقر هستند و با نظارت بهداشت کیفیت آب شرب مورد بررسی قرار می گیرد و کیفیت آب به صورت دقیق و لحظه ای بررسی می شود.


حقیقی پور تصریح کرد: خط قرمز آبفا خوزستان کیفیت آب شرب شهرهای سیل زده است و تمامی ادارات آبفا خوزستان به صورت ۲۴ ساعته در آماده باش کامل هستند.


وی با اشاره به راه اندازی مانیتورینگ ستاد بحران در آبفای خوزستان گفت: مرکز مانیتورینگ ستاد بحران آبفا خوزستان در شرکت از ابتدای بحران سیل راه اندازی شده است و تمام وقت وضعیت آبرسانی با نظارت دقیق بررسی می شود.


مدیرعامل آبفا خوزستان اظهار کرد: به منظور تامین و تضمین کیفیت آب شرب شهرها و روستاهای در معرض سیل حدود ۱۱۰ هزار لیتر آب معدنی بسته بندی توزیع شده و عملیات تحویل آب بهداشتی توسط تانکرها در شهرهای مختلف که با کاهش تولید آب مواجه بوده اند،انجام شده و این امر همچنان ادامه دارد.


حقیقی پور با اشاره به برآورد اولیه خسارت به تاسیسات آب و فاضلاب در شهرهای خوزستان خاطر نشان کرد: سیل به تاسیسات آب و فاضلاب در خوزستان بالغ بر یک هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال است که برآورد اولیه خسارات در بخش تاسیسات آب بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال و ۹۵۰ میلیارد ریال در بخش فاضلاب بوده است.


سیلاب روز گذشته وارد شهر گوریه شد، تاکنون بیش از یکصد روستا و شش شهر در استان خوزستان درپی تهدید سیلاب تخلیه شده اند؛گوریه، شهری از توابع بخش شعیبیه شهرستان شوشتر است که در شمال خوزستان واقع می باشد.


در اطلاعیه های سازمان آب و برق همچنین حداکثر خروجی سد دز ۲ هزار مترمکعب در ثانیه و حداکثر خروجی سد کرخه یک هزار مترمکعب درثانیه اعلام شده، در حالی که در روزهای اخیر خروجی سد دز به بیش از سه هزار مترمکعب درثانیه و خروجی سد کرخه به بیش از ۲ هزار مترمکعب درثانیه رسیده است.

| منبع خبر : ایرنا
برچسب ها
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.