Monday, 6 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 28 شوال 1445
شناسه خبر : 15072
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۴:۰۲ | ارسال توسط :

یکدستی دولت و مجلس باعث وحدت قوا می‌شود

خوزنامه| نماینده مردم شوشتر و گتوند گفت: اگر اجرای عدالت و مبارزه با فساد اولویت اول دولت سیزدهم باشد بسیاری از مشکلات کشور حل می شود. «سهراب گیلانی» در مورد چالش های تشکیل کابینه دولت جدید گفت: اولین اولویت دولت آینده باید اجرای عدالت و مبارزه با فساد باشد رسیدگی به این موضوعات می تواند […]

یکدستی دولت و مجلس باعث وحدت قوا می‌شود

خوزنامه| نماینده مردم شوشتر و گتوند گفت: اگر اجرای عدالت و مبارزه با فساد اولویت اول دولت سیزدهم باشد بسیاری از مشکلات کشور حل می شود.

«سهراب گیلانی» در مورد چالش های تشکیل کابینه دولت جدید گفت: اولین اولویت دولت آینده باید اجرای عدالت و مبارزه با فساد باشد رسیدگی به این موضوعات می تواند مشکلات زیادی را در کشور حل کند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند خاطر نشان کرد: اگر در دولت سیزدهم روش اداره کشور تغییر نکند حتما این دولت ضربه می خورد و موفق نخواهد شد، زیرا طی چهل ساله گذشته این رویه همچنان بدون تغییرات ادامه پیدا کرده است.

گیلانی کاهش ارزش پول ملی ایران را از چالش های جدی دولت سیزدهم خواند و گفت: اگر در دولت آینده ارزش پول ملی ارتقا پیدا نکند مشکلات جدی تری در حوزه اقتصاد خواهیم داشت و باید این مساله در دستور کار دولت جدید قرار گیرد همچنین کنترل قیمت ها بخصوص در بخش مسکن مهم است و نظارت جدی در این حوزه می تواند مشکلات معیشتی مردم را تا حدودی حل کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به شعار سال ۱۴۰۰ «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» که از سوی رهبر انقلاب مشخص شده، گفت: شعار سال یک کار اساسی و پایه ای است که اگر تحقق پیدا کند و صنعت تولید با ورود بخش خصوصی فعال شود کمتر از سه سال مساله اشتغال و وابستگی های ایران به خارج از کشور حل خواهد شد.

گیلانی اتمام پروژه های نیمه تمام را از دیگر اولویت های مهم دولت آینده دانست و گفت: دولت سیزدهم باید اتمام پروژه های نیمه تمام را در دستور خود قرار دهد تا بتواند با تقویت ساختارهای اقتصادی گام مهمی در حل مشکلات مردم بردارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزود: تنظیم برنامه پنج ساله هفتم توسعه کشور از دیگر موضوعات مهمی است که در دولت آینده باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند یکدست بودن دولت و مجلس را مثبت ارزیابی کرد و گفت: یکدستی دولت و مجلس باعث وحدت قوا می‌شود و مانع های سیاسی و نگاه‌های جناحی را از پیش رو بر می دارد و موفقیت های بیشتری را در اداره کشور در پی خواهد شد و نافی این نیست که مجلس اقدام نظارتی بر قوه مجریه نداشته باشد مجلس نظارت خود را در همه سطوح پیگیری می کند و برای حل مشکلات مردم به دولت آینده کمک خواهد کرد.

نویسنده : سردبير | منبع خبر : ايرنا
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.