Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 20 شوال 1445
شناسه خبر : 18566
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ | ارسال توسط :

کلنگ‌زنی و افتتاح بیش از یکصد و بیست پروژه با ۲۳۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت در شوشتر

شوشترخبر| سرپرست فرمانداری شوشتر از کلنگ زنی و افتتاح بیش از ۱۲۰ پروژه در هفته دولت در این شهرستان خبر داد. دکتر سید محسن سید موسوی اظهار کرد: بعد از سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان خوزستان، طرح‌ها و مصوبات قابل توجهی برای شهرستان شوشتر در نظر گرفته شد که عمده آن‌ها در هفته […]

کلنگ‌زنی و افتتاح بیش از یکصد و بیست پروژه با ۲۳۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت در شوشتر

شوشترخبر| سرپرست فرمانداری شوشتر از کلنگ زنی و افتتاح بیش از ۱۲۰ پروژه در هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

دکتر سید محسن سید موسوی اظهار کرد: بعد از سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان خوزستان، طرح‌ها و مصوبات قابل توجهی برای شهرستان شوشتر در نظر گرفته شد که عمده آن‌ها در هفته دولت کلنگ زنی یا افتتاح خواهند شد.

وی افزود: این مصوبات شامل طرح‌هایی در حوزه راه‌ها، جوی و جدول، زیرسازی و آسفالت معابر روستاها، کفپوش گذاری پیاده رو روستاها، احداث برج‌‌های نوری، تامین ماشین آلات خدماتی، طرح‌های جدید بهره برداری از منابع آب، احداث بازارچه‌، احداث واحدهای مسکونی مددجویی، ساخت چمن مصنوعی، استخر و ده‌ها مورد دیگر می‌شوند که در هفته دولت کلنگ زنی یا افتتاح خواهند شد.

وی اضافه کرد: اعتبار این طرح‌ها به بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال می‌رسد که در بخش‌های شعیبیه، مرکزی و میان آب و همچنین در شهرهای شهرستان برنامه ریزی و اجرا می‌شوند.

سرپرست فرمانداری شوشتر با اشاره به حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی نیز بیان کرد: یکی از راه‌های افزایش نرخ اشتغال حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران است. در شهرستان شوشتر با همکاری دستگاه‌های مربوطه مانند بنیاد برکت بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح‌های دامپروری، مشاغل خانگی، صنایع دستی، مشاغل فنی و… پرداخت شده که این طرح‌ها نیز در هفته دولت کلنگ زنی یا افتتاح خواهند شد.

دکتر سید موسوی ابراز کرد:《دولت مردم》شعار هفته دولت است که اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با ایام اربعین حسینی، افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی، اقتصادی، دیدار چهره به چهره با مردم، بازدید از نقاط مختلف شهرستان و… از جمله دیگر برنامه‌های این هفته هستند.

|
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.