Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 14958
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۳:۴۸ | ارسال توسط :

کاندیداها بر اساس قانون و با توجه به ظرفیت ها وعده دهند

شوشترخبر| فرماندار شوشتر گفت: کاندیداهای شوراهای شهر، تنها به اعلام برنامه های خودشان بپردازند و از تخریب و صحبت علیه داوطلبان دیگر خودداری کنند.

کاندیداها بر اساس قانون و با توجه به ظرفیت ها وعده دهند

شوشترخبر| فرماندار شوشتر گفت: کاندیداهای شوراهای شهر، تنها به اعلام برنامه های خودشان بپردازند و از تخریب و صحبت علیه داوطلبان دیگر خودداری کنند.

حسین پنبه دانه پور در همایش حضور حداکثری در انتخابات در شهر شهید شرافت اظهار کرد: نباید برای مطرح کردن خودمان، داوطلبان دیگر و رقبایمان را تخریب کنیم. همه یک خانواده ایم و این کار غیر شرعی و غیر قانونی است.

وی افزود: کاندیداهای شوراها در ارائه وعده ها و برنامه ها، بیشتر از توان دولت و وظایف شوراها وعده ندهند. بر اساس قانون و با توجه به ظرفیت ها صحبت کرده و اعلام برنامه کنند.

وی با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات بیان کرد: انتخابات خود روشی برای تایید نظام و هر رای به نوعی آری دوباره به انقلاب اسلامی است که این به دور از نگاه به انتخاب اشخاص خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شوشتر خطاب به نامزدهای شوراها، بر رعایت موارد بهداشتی در برنامه های انتخاباتی تاکید و خاطرنشان کرد: داوطلبان شوراهای شهر و روستا برای مسئولیتی سنگین پا به عرصه انتخابات گذاشته اند. اگر داوطلبی نسبت به سلامت مردم بی توجهی کند، بر تغییر صلاحیت او می تواند اثرگذار باشد.

مهندس پنبه دانه پور گفت: برنامه ریزی های صورت گرفته در قالب قرارگاه فرهنگی شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر شهید شرافت برای معرفی کاندیداها و اعلام برنامه هایشان ایده بسیار خوبی است و به این جهت از متولیان خصوصاً امام جمعه محترم این شهر قدردانی می کنم.

در این برنامه، حجت الاسلام و المسلمین مرعشی امام جمعه شهر شهید شرافت، مهندس کجبافی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و برخی اعضای شورای تامین شهرستان هم حضور داشتند.

نویسنده : سردبير | منبع خبر : اختصاصی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.