Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 19298
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸ | ارسال توسط :

پیگیر مشکل شرکت دیبا هستم/ خبر درج شده از خطبه‌های نماز جمعه تکذیب شد

شوشترخبر| نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی اختصاصی درباره مشکلات شرکت کاغذسازی دیبا اظهار داشت: با افزوده شدن تولید شرکت دیبای شوشتر به تولید کاغذ کتاب کشور، ایران توانست جشن خودکفایی تامین کاغذ برگزار کند و در این زمینه قول مساعد برای حمایت از این شرکت اخذ شده […]

پیگیر مشکل شرکت دیبا هستم/ خبر درج شده از خطبه‌های نماز جمعه تکذیب شد

شوشترخبر| نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی اختصاصی درباره مشکلات شرکت کاغذسازی دیبا اظهار داشت: با افزوده شدن تولید شرکت دیبای شوشتر به تولید کاغذ کتاب کشور، ایران توانست جشن خودکفایی تامین کاغذ برگزار کند و در این زمینه قول مساعد برای حمایت از این شرکت اخذ شده است که در بازدید آخر از این شرکت بر این مهم بر اساس وظیفه نمایندگی نظارت کامل داشته‌ام.

سهراب گیلانی افزود: مشکل شرکت دیبا شوشتر دو روز پیش به من رسید، پیگیری از طریق برقراری ارتباط با شخص معاون اول داشته‌ام که پس از بیان مطلب و توضیخ مشکل آقای مخبر در پاسخ ابراز داشت که «چشم حتما پیگیر می‌شوم و حل می‌کنم»

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مدیر اجرایی شرکت دیبای شوشتر در نماسی ابراز داشت که دفتر آقای مخبر تماس گرفته‌اند و قرار شده شنبه یا یکشنبه برای برگزاری جلسه‌ای و حل مشکل هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

وی افزود: ارتباط با جناب معاون اول رئیس جمهور، پیگیری دفتر وی و  ترتیب جلسه قریب‌الوقوع برای حل مشکل را به مسئولان شهرستانی اعلام کرده‌ام که با مدیریت موضوع برای رفع مشکل در آینده نزدیک در جریان امور باشند.

گیلانی تاکید کرد: مشکل این شرکت با تامین ۳ هزار میلیارد ریال وام حل می‌شود که برای تامین این وام هماهنگی‌ها و قول‌های اولیه اخذ شده است و تاکید جناب مخبر برای رفع مشکل نیز وجود دارد که بزودی در این زمینه به نتیجه خواهد رسید.

خبر درج شده از خطبه‌های نمازجمعه دقیق نیز و تکذیب می‌شود

پیگیری موضوع شرکت دیبا شوشتر از امام جمعه شوشتر برای خبر درج شده از ایشان که با شخص آقای مخبر تماس داشته است و خبرتازه‌ای از دفتر معاون اول رئیس‌جمهور  شدیم که وی با تامل و صبر ابراز داشت: من در خطبه‌های نماز جمعه نگفته‌ام که با آقای مخبر تماس داشته و با ایشان صحبت کرده‌ام که اگر این مطلب در جایی بیان شده است تکذیب می‌کنم.

حجت‌الاسلام حبیب‌پور ابراز داشت: در خطبه‌های نمازجمعه که فایل صوتی آن نیز وجود دارد اعلام کرده‌ام که نماینده شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با آقای مخبر ارتباط گرفته است و آقای مخبر به ایشان قول رفع مشکل را داده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: بر این اظهارات این مهم نیز عنوان شده است که با شناختی که از آقای مخبر دارم این قولی که داده‌اند عمل خواهند کرد.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.