Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 1 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 18446
  پرینتخانه » آرشیو, اخبار خوزستان, اخبار کوتاه، آگاهانه، فوری(کاف), اخبار گردشگری و میراث فرهنگی, تیتر۱, تیتر۲ تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ | ارسال توسط :

پورمحمدی: حق‌آلایندگی شرکت‌های حاشیه شوشتر پیگیری حقوقی شود

شوشترخبر| رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار پیگیری حقوقی حق‌آلایندگی شرکت‌های حاشیه شهر شوشتر شد و از شهرداری خواست پیگیر قضایی را در دستور کار قرار دهد. به گزارش شوشترخبر، محمدحسین پورمحمدی در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: تاکنون حق‌آلایندگی فقط از طریق نفت پرداخت شده است ولی شرکت‌های نیشکری، شرکت‌های شهرک صنعتی که […]

پورمحمدی: حق‌آلایندگی شرکت‌های حاشیه شوشتر پیگیری حقوقی شود

شوشترخبر| رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار پیگیری حقوقی حق‌آلایندگی شرکت‌های حاشیه شهر شوشتر شد و از شهرداری خواست پیگیر قضایی را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش شوشترخبر، محمدحسین پورمحمدی در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: تاکنون حق‌آلایندگی فقط از طریق نفت پرداخت شده است ولی شرکت‌های نیشکری، شرکت‌های شهرک صنعتی که از نظر آلایندگی نمی‌توان از کنارشان گذشت تاکنون پرداخت آلایندگی نداشته‌اند که باید این مهم از سوی شهرداری شوشتر پیگیری حقوقی و قضایی شود.

*حق ۱۰درصد تعاونی‌های راه و شهرسازی

وی عنوان کرد: حق ۱۰درصد زمین از اداره کل راه و شهرسازی در دوران مدیر کل قبلی پیگیری شد ولی با تغییر مدیرکل این پیگیری‌ها بی‌نتیجه ماند.

پورمحمدی عنوان کرد: شهرداری باید بار دیگر این پیگیری‌ها را به جریان بیاندازد که شهرداری به حق و حقوق خود برسد و بتواند از این محل بخشی از پروژه‌های عمرانی را تامین اعتبار کند.

*کمبود نیرو انسانی نواحی شهرداری شوشتر

رئیس شورای شهر شوشتر عنوان کرد: برخی نواحی شهرداری با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه است که این کمبود نیرو باعث تاثیرگذاری برخدمات رسانی شهرداری در این مناطق می‌شود.

پورمحمدی افزود: برخی نیروها به دلیل بیماری، کهولت سن و … قادر به خدمت نیستند و نیاز است برای جایگزین این افراد نیرو به بدنه شهرداری در قالب پیمانکار تزریق شود، شهرداری در این زمینه همت کند و در اسرع وقت نتیجه را به شورای اسلامی شهر گزارش دهد.

نویسنده : سردبیر | منبع خبر : اختصاصی شوشترخبر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.